Навчально-виховний комплекс

"ГАРМОНІЯ"

НВК "Гармонія"
Перший дзвінок у НВК Гармонія
Перший дзвінок
Свято Першого дзвоника
Свято у початковій школі
Наші золоті медалісти
На врученні золотих медалей
Прощавай, початкова школа
Концерт Прощай, початкова школа
Вироби до Різдва Христового
Виставка учнівських робіт Воскресни, писанко!
Підготовка до свята Великодня
Підготовка до свята Великодня
Учнівські вироби
Гурток Велоспорт
Гурток Футбол
Гурток Футбол
Гурток Футбол
Веселі старти
Нагородження у змаганнях Веселі старти
Спартакіада
Зустріч з спортсменами міста
Зустріч мушкетерів з вихованцями дошкільного відділення
Тренери та учні-фехтувальники
Тренування учнів з фехтування
Фехтування
Фехтування
Дошкільне відділення
Молодша група Веселка
Молодша група дошкільного відділення
Бібліотека закладу
Педагогічний колектив НВК
Колектив закладу
Нарада
Музей Івана Долгоша
Обід
Обід
Заняття з МСП
Змагання ЮІР
Уроки англійської мови в початковій школі
Екскурсія по Закарпаттю
Поїздка по Закарпаттю
Екскурсія у Львів
День Перемоги
Конкурс Європа
Співпраця з Червоним хрестом

Ужгородської міської ради

Закарпатської області





Домашні завдання для самостійного опрацювання

у зв’язку з призупиненням навчально-виховного процесу

5 клас

Українська мова – опрацювати § 41-43, виконати вправи 380, 386, 401

Українська література – прочитати Є. Гуцало «Лось»

Зарубіжна література – прочитати Елеонор Портер «Полліанна»

Іноземна мова (англ.) – Ex. 5,6 р, 155,156

Математика – виконати завдання на ст. 262 № 880,881, 883, 884, 889. Повторити теоретичний матеріал з теми «Десяткові дроби» ст. 239-265

Історія

1. На шляху до державної незалежності. Українська революція (1917–1921)

- Пам’ятник Михайлові Грушевському (м. Київ), пам’ятник Героям Крут (Чернігівська обл.), Меморіал воїнам УГА (Личаківський цвинтар, м. Львів)

«Історія України. (Вступ до історії) 5 клас», автори О. Пометун, І. Костюк, Ю. Малієнко

«Історія України. (Вступ до історії) 5 клас», автор В. Власов

С. 113–119

С. 129–137

http://www.memory.gov.ua/page/ukrainska-revolyutsiya-1917-21

2. На шляху до державної незалежності. Голодомор (1932-1933). Друга світова війна (1939-1945)

– Голодомор як геноцид українського народу.

– Трагедії й звитяги українського народу в роки Другої світової війни.

Національний музей «Меморіал пам’яті жертв Голодомору в Україні» (м. Київ), меморіальний простір у Бабиному Яру (м. Київ), монумент «Батьківщина-мати» і Національний музей історії України у Другій світовій війні (м. Київ)

«Історія України. (Вступ до історії) 5 клас», автори О. Пометун, І. Костюк, Ю. Малієнко

«Історія України. (Вступ до історії) 5 клас», автор В. Власов

С. 120–127

С. 136–145, 152

http://histua.com/istoriya-ukraini/novitnij-chas/golodomor-1932-1933

https://fakty.ictv.ua/ua/ukraine/20170508-1-veresnya-1939-roku-yak-pochalasya-druga-svitova-vijna/

3. На шляху до державної незалежності. Проголошення незалежності України. Ухвалення Конституції України. Революція Гідності

- Акт проголошення незалежності України.

- Ухвалення Конституції України.

- Революція Гідності.

- Поняття «конституція».

Монумент Незалежності (м. Київ), Меморіал Героям Небесної Сотні (м. Київ), Музей Небесної Сотні м. Івано-Франківськ

«Історія України. (Вступ до історії) 5 клас», автори О. Пометун, І. Костюк, Ю. Малієнко

«Історія України. (Вступ до історії) 5 клас», автор В. Власов

С. 120–134

С. 146-150

https://uateka.com/uk/article/society/1201

http://studies.in.ua/shpora-hukr/367-108-priynyattya-konstitucyi-ukrayini-1996-r-ta-yiyi-harakteristika.html

http://www.maidanmuseum.org/uk/storinka/revolyuciya-gidnosti

Підготувати розповідь про пам’ятку історії або пам’ятник, встановлений у рідному краї (на вибір)

Природознавство – §31, 32, 33, 34, опрацювати після кожного параграфа сторінку природодослідника

Основи здоров’я – опрацювати § 20,21

6 клас

Українська мова – опрацювати §49, 50, 51, виконати вправи 414, 419, 424, 427, 431

Українська література – прочитати «Говорюща риба», «Казка про двох пальців» Е. Андрієвської. Написати твір на тему «Чи часто ви допомагаєте іншим»

Зарубіжна література – прочитати Сент Екзюпері « Маленький принц»

Іноземна мова (англ.) – Ex. 6 р, 97 (вивчити слова). Ex. 4 (а)1 р. 125 (вивчити слова)

Іноземна мова (нім.) – вивчити слова про зовнішність людини та повторити прикметники. Описати зовнішність своєї мами

Математика – виконати № 71,131,276,337(1,3), 1010, 1006.

Історія –

1. Хто і як проживав на території сучасної України в залізному віці § 18, 19

Практична робота:

- характеристика способу життя мешканців античних полісів Північного Причорномор’я (за доступними текстовими джерелами);

- характеристика способу життя скіфських племен (за книгою «Мельпомена» з Геродотової «Історії в дев’яти книгах»).

2. Виникнення міста Рим § 43

Практична робота: позначення на контурній карті

3. Римська республіка § 44

Практична робота:

- порівняти правове становище різних груп громадян, а також громадян і негромадян у Стародавньому Римі

Практичні роботи на вибір

Географія – повторити розділ «Атмосфера»

Біологія – § 35, 36, 37 (ст. 153-167) виконати контрольні запитання в кінці кожного параграфа

Основи здоров’я - опрацювати § 21,22

7 клас

Українська мова – повторити §31, опрацювати § 32-34, виконати вправи 371,376, 385,389

Українська література – прочитати Марину Павленко «Русалонька із 7-В або Прокляття роду Кулаківських»

Зарубіжна література – прочитати Е.По « Золотий жук», А.К.Дойл «Пістрява стрічка»

Іноземна мова (англ.) – Ex. VB р. 142, 145 Ex. 1 р. 146

Іноземна мова (нім.) – повторити слова про житло, розповідати про свій будинок або квартиру

Алгебра – виконати № 290, 281(1,3,5), 311(1,3), 376, 835, 901.

Геометрія - № 65,104, 224, 250, 244.

Історія Українки

Практична робота:

– позначити на контурній карті територію Королівства Руського, території держав – сусідів Королівства Руського, напрямки монгольських походів на Русь у 1239–1242 рр.;

– виявити (за доступними візуальними і текстовими джерелами) свідчення впливу західноєвропейських культур на повсякденне життя і розвиток мистецтв у Королівстві Руському;

– підготувати та представити історичний портрет короля Данила / іншого князя з династії Романовичів (на вибір учня)

Повторити тему «Галицько – Волинська держав໧ 14-18

Всесвітня історія –

1. Країни Піренейського півострова § 15

Практична робота:

– позначити на контурній карті територію поширення християнства, кордони Королівства Іспанія, Королівства Франція, Королівства Англія, Священної Римської імперії, італійських торговельних республік, найбільші міста Європи, основні торговельні шляхи Середньовіччя, напрямки походів вікінгів, Хрестових походів;

– зіставити устрій станово-представницької монархії у Франції та в інших державах Західної Європи (монархіях, середньовічних республіках);

– встановити цінність «Великої хартії вольностей» для сучасних європейців, її значення для становлення європейської правової культури

Повторити тему «Європейське суспільство і держави в X – XV століттях»§ 9-15

Географія – опрацювати § 41 – 42, повторити § 35 – 42

Біологія – опрацювати §34,35

Фізика - опрацювати § 22, 23, 24, виконати вправи 22 (3), 23 (7), 24 (4)

Основи здоров’я - опрацювати § 19,20

Хімія -

підготуватися до контрольної роботи по темі «Оксиген. Кисень. Хімічні властивості кисню. Реакції горіння».

Допишіть рівняння хімічних реакцій, розставте коефіцієнти

a) Сu + O2 = CuO; H2S + O2=SO2 + H2O ; C+O2=CO2.

б) Fe + О2 =Fe2O3 KClO3 = KCl + О2 HgO = Hg + О2

8 клас

Українська мова – опрацювати § 405,406,410, 414, 415, 416,411 (підготувати усний переказ тексту, скласти письмово план)

Українська література – прочитати повість М.Коцюбинського «Дорогою ціною», скласти план до твору, зробити цитатну характеристику головних героїв твору

Зарубіжна література – прочитати М.Сервантес « Дон Кіхот»(І частина)

Іноземна мова (англ.) – Ex. 6 р. 148, Ex. 6 р. 160, Ex. 2 р. 163.

Іноземна мова (нім.) – вивчити слова про природу, розповідати про погоду і природу.

Алгебра – виконати № 62, 92, 101(1,3,5), 181(1,3), 341.

Геометрія – виконати № 20, 51, 250, 260, 558.

Історія України – опрацювати §29

Всесвітня історія - опрацювати §18

Географія – опрацювати §32-33

Біологія – § 34-40 (ст. 151-180) виконати контрольні запитання в кінці кожного параграфа

Фізика - §28,29, виконати вправи 28 (4), 29 (5)

Хімія -

Вивчити назви кислот з підручника.
Установіть відповідність між реагентами і продуктами реакції:
1. Na2O + H2O = A. Na2SO4 + H2O
2. NaOH + SiO2 = Б. NaOH
3. NaOH + H2SO4 = B. Na2SiO3 + H2O
4. NaOH + AlCl3 = Г. NaCl + Al(OH)3

9 клас

Українська мова – опрацювати § 25-28, виконати вправи 291, 297, 303, 312

Українська література – вивчити творчість ТО. Шевченка (ст. 198-244), прочитати «Чорна рада» П. Куліша

Зарубіжна література – прочитати М.Гоголь «Шинель»

Іноземна мова (англ.) – Ex. VB р, 149, Ex. 9 р. 151

Іноземна мова (нім.) – вивчити слова, повторити географічні власні назви, скласти діалог на тему «На вокзалі»

Алгебра із збірника «Підсумкові контрольні роботи»

Варіант 3 завдання 2.3; 3.2 Варіант 5 завдання 2.2; 2.1

Варіант 6 завдання 2.1; 3.2 Варіант 7 завдання 2.1; 2.3

Варіант 9 завдання 2.1; 2.2; 3.2

Геометрія із збірника «Підсумкові контрольні роботи»

Варіант 3 завдання 2.4; 3.3 Варіант 4 завдання 2.4 Варіант 6 завдання 3.3 Варіант 7 завдання 2.4; 3.3

Історія України – опрацювати §20

Всесвітня історія – опрацювати §20

Правознавство - опрацювати §18

Географія – повторити «Легка та харчова промисловість України» § 33 - 35

Біологія – опрацювати §44,45, 46

Фізика - § 28, 29, виконати вправи 28 (6), 29 (4)

Основи здоров’я - опрацювати § 21,22

Хімія -

Опрацювати тему «Застосування метанолу, етанолу і гліцерину. Отруйність спиртів, їх згубна дія на організм людини». Оцтова кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості.

Задача: 1. При взаємодії насиченого одноатомного спирту масою 59,2 г з надлишком металічного натрію утворився водень об’ємом 8,96 л (н.у.). Знайдіть формулу спирту.

2. На нейтралізацію одноосновної карбонової кислоти масою 5,92 г витратили розчин натрій гідроксиду масою 8 г з масовою часткою лугу 40 %. Визначте молекулярну формулу кислоти.

10 клас

Українська мова – опрацювати § 7,8,9,10, виконати вправи 157,163,168,170,176, 183.

Українська література – вивчити біографію Лесі Українки, вивчити напам’ять поезію «Contra spem spero», прочитати «Лісова пісня», вивчити напам’ять останній монолог Мавки

Зарубіжна література – прочитати А.П.Чехов «Людина у футлярі»

Іноземна мова (англ.) – Ex. 6 р, 164

Алгебра – виконати № 239, 241, 436 (1, 3, 5, 7, 9), 481 (1, 3), 865, 861 (1, 3, 5)

Геометрія - виконати № 6.35,6.41-6.58

Історія України –

1. Державний статус УСРР. Утворення СРСР. Встановлення кордонів. Адміністративно-територіальний поділ

http://pidruchniki.com/1420101945598/pravo/derzhavno-pravoviy_status_usrr_skladi_soyuzu_rsr

2. Впровадження НЕПу в УСРР. Антибільшовицький повстанський рух

http://histua.com/istoriya-ukraini/novitnij-chas/nep

3. Масовий голод 1921—1923 рр. Грошова реформа. Початок індустріалізації. Суспільно-політичне життя. Ліквідація багатопартійності

http://pidruchniki.com/10440320/istoriya/golod_1921-1923_ukrayini_yogo_prichini_naslidki

4. Політика коренізації. Ставлення влади та населення до українізації. М. Скрипник. Національна політика радянської влади в УСРР. Кримська та Молдавська АСРР. Релігійне життя в УСРР. УАПЦ. В. Липківський

http://pidruchniki.com/14940807/istoriya/politika_korenizatsiyi

Повторити тему «Боротьба за Українську державність» (квітень 1918 — 1921 р.) § 16-27

Всесвітня історія –

1. Характерні риси демократичних та авторитарних режимів в країнах Центральної та Східної Європи. Роль провідних державних та політичних діячів в історії цих країн § 21

http://zno.academia.in.ua/mod/book/view.php?id=1775

Практична робота:

Особливості соціально-економічного розвитку країн Центральної та Східної Європи

Правознавство

1. Адміністративне право. Екологічне право § 18, 19

2. Кримінальне право§ 20, 21

Географія – вивчити тему «Японія», «Китай»

Біологія – § 30-34 (ст. 182-203) виконати контрольні запитання в кінці кожного параграфа, підготувати доповіді на підсумковий урок-семінар

Фізика - опрацювати §47,48, 49, виконати № 330, 303, 307

Хімія -

1.Допишіть рівняння можливих реакцій:

1) ZnCl2+Cu= 2) Na+H2O=

3) Al+S= 4) Fe+HNO3 =

2.Напишіть рівняння реакцій за допомогою яких можна здійснити такі перетворення, вкажіть їх тип:

CaCO3→CaO→Ca(OH)2→CaCO3

Ca

3.Опрацювати з підручника матеріал: Алюміній як хімічний елемент про­ста речовина. Фізичні та хімічні властивості Алюмінію.

11 клас

Українська мова – повторити пунктограми в складному реченні, виконати вправи 105, 107, 112

Українська література – вивчити статтю підручника (ст. 232 – 239); В.Симоненко, вивчити вірш напам’ять «Задивимось у твої зіниці…», зробити аналіз вірша; вивчити статтю підручника ст.. 248-256, вміти аналізувати поезію Д.Павличка «Два кольори»; вивчити ст. 257-262, вміти аналізувати твір.

Зарубіжна література – прочитати Е.Хемінгуей «Старий і море»

Іноземна мова (англ.) – Words p.128 (to learn)

Алгебра – повторити теоретичний матеріал

Геометрія - повторити теоретичний матеріал

Історія України – опрацювати §32,33

Всесвітня історія - опрацювати §21

Людина і світ - опрацювати §6

Географія – вивчити теми «Інфляція. Причини та наслідки» і законспектувати у зошит

Біологія – § 30-33 (ст. 175-199) виконати контрольні запитання в кінці кожного параграфа

Фізика - § 31, 32, 33, 34, 35, виконати « 305, 306, 314.

Екологія – тема 4 «Проблема деградації природних компонентів (у зошиті законспектувати)

Хімія -

Опрацювати : Органічні розчинники, їх застосування. Попередження забруднення середовища при використанні органічних речовин в побуті.

Задача. 1. Розрахуйте масу глюкози, яка може утворитися в процесі фотосинтезу при поглинанні 34,4л СО2. Який об¢єм кисню при цьому виділиться?

1. Яка маса 90%-вої нітратної кислоти необхідно для одержання 50кг тринітроцелюлози?

Графік проведення

зовнішнього незалежного оцінювання у 2018 році

Наказом Міністерства освіти і науки України від 19 вересня 2017 року № 1287 затверджено календарний план підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2018 році.

Відповідно до наказу, реєстрація осіб для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні триватиме з 6 лютого до 19 березня 2018 року. Змінювати реєстраційні дані учасники зовнішнього незалежного оцінювання зможуть до 2 квітня 2018 року.

До 30 квітня 2018 року зареєстровані учасники отримають на своїх інформаційних сторінках запрошення-перепустки, де буде зазначено час і місце проведення тестувань.

Основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання триватиме з 22 травня до 13 червня.

Математика 22 травня

Українська мова і література 24 травня

Іспанська, німецька, французька мови 29 травня

Англійська мова 1 червня

Біологія 4 червня

Історія України 6 червня

Географія 8 червня

Фізика 11 червня

Хімія 13 червня.

Графік проведення додаткової сесії зовнішнього незалежного оцінювання буде оприлюднений до 30 квітня 2018 року.

Інформація про результати основної сесії зовнішнього незалежного оцінювання з усіх навчальних предметів буде розміщена на інформаційних сторінках учасників тестування до 21 червня 2018 року. Результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури, іноземних мов, математики, біології будуть оголошені до 15 червня, з історії України, географії, фізики, хімії – до 21 червня.

ü Результати зовнішнього незалежного оцінювання з трьох навчальних предметів (українська мова і література (українська мова), математика або історія України (період ХХ - початок ХХІ століття), а також один з навчальних предметів з Переліку за вибором випускника) зараховуються як результати державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти для випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів 2018 року.

ü Для проведення ЗНО з іноземних мов використовуються завдання сертифікаційних робіт (предметні тести) двох рівнів складності: академічного та профільного.

ü Для тих, хто вивчав мову на профільному рівні, оцінкою за ДПА буде результат виконання всіх завдань тесту. Для визначення оцінки ДПА випускників 2018 року, які вивчали іноземну мову на рівні стандарту або академічному рівні, не враховуватимутьсязавдання 33–38 з частини «Читання» і 39–48 з частини «Використання мови», що вимагають глибших знань іноземної мови. Ці завдання враховуватимуться для визначення оцінки ДПА випускникам, які вивчали іноземну на профільному рівні.

ü Результати ЗНО з української мови і літератури (українська мова) зараховуються як результати ДПА за освітній рівень повної загальної середньої освіти для учнів (слухачів, студентів) ВНЗ та ПТНЗ, які в 2018 році здобудуть повну загальну середню освіту.

Якими будуть тести ЗНО у 2018 році

Український центр оцінювання якості освіти продовжує підготовку до проведення зовнішнього незалежного оцінювання випускників шкіл та вступників до вишів у 2018 році.

Зокрема, Центром затверджені загальні характеристики сертифікаційних робіт ЗНО, якими визначено форми тестових завдань з усіх предметів, час на їх виконання, методологію оцінювання, розподіл за частинами, що зараховуватимуться як державна підсумкова атестація та вступний іспит до вишів тощо.

Зміни структури зазнали майже усі тести ЗНО, однак найсуттєвіші зміни внесено до сертифікаційних робіт з англійської, іспанської, німецької та французької мов - вони отримали нову частину тесту «Аудіювання». Через це на виконання завдань мовних тестів у 2018 році буде відведено більше часу. Загальна тривалість роботи з тестом з іноземної мови відтепер складатиме 150 хвилин.

Також Центром затверджені критерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю для тестів ЗНО з української мови, англійської, французької, німецької та іспанської мов, а також критерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю ЗНО з математики.

Окремим наказом УЦОЯО затверджені схеми нарахування балів за виконання завдань тестів зовнішнього незалежного оцінювання у 2018 році.

Зовнішнє незалежне оцінювання 2018 року буде проводитись за програмами затвердженими наказом Міністерства освіти і науки. На підставі зазначених програм будуть укладатися тестові завдання для проведення зовнішнього незалежного оцінювання.

Участь у пробному тестуванні дасть можливість відчути атмосферу зовнішнього незалежного оцінювання та дізнатися про всі етапи його проведення.

Український центр оцінювання якості освіти затвердив наказ про проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання у 2018 році.

Реєстрація для участі в пробному ЗНО триватиме з 9 до 31 січня 2018 року. Зареєструватися можна буде на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти.

ЗАВДАННЯ в тестовій формі ПРОБНОГО ЗНО укладає Український центр оцінювання якості освіти, вони відповідають програмам, характеристикам та структурі сертифікаційних робіт, що будуть надані під час основного ЗНО.

ПРОБНЕ ЗНО ДАЄ ЗМОГУ:

– узяти участь у процедурі проведення ЗНО;

– психологічно адаптуватися до основної сесії ЗНО;

– ознайомитися з різними формами завдань;

– розрахувати час роботи із зошитами сертифікаційної роботи;

– потренуватися в заповненні бланків відповідей;

– визначити власний рівень знань;

– скорегувати підготовку до ЗНО

УЧАСНИКИ ПРОБНОГО ЗНО ОТРИМУЮТЬ:

– зошит(и) із завданнями пробного ЗНО;

– бланк(и) відповідей;

– змогу ознайомитися із правильними відповідями до завдань пробного ЗНО, власним результатом проходження пробного ЗНО за шкалою 1–12 балів та рейтинговою шкалою 100–200 балів.

Пробне зовнішнє незалежне оцінювання з української мови і літератури відбудеться 24 березня, з історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, англійської, іспанської, німецької, французької мов – 31 березня. У день проведення пробного тестування кожен зареєстрований учасник може скласти тест з одного навчального предмета.

Результати пробного ЗНО для осіб, які введуть свої відповіді до спеціального сервісу, будуть оприлюднені на інформаційних сторінках 30 березня – з української мови і літератури, з інших предметів – 6 квітня.