Навчально-виховний комплекс

"ГАРМОНІЯ"

НВК "Гармонія"
Перший дзвінок у НВК Гармонія
Перший дзвінок
Свято Першого дзвоника
Свято у початковій школі
Наші золоті медалісти
На врученні золотих медалей
Прощавай, початкова школа
Концерт Прощай, початкова школа
Вироби до Різдва Христового
Виставка учнівських робіт Воскресни, писанко!
Підготовка до свята Великодня
Підготовка до свята Великодня
Учнівські вироби
Гурток Велоспорт
Гурток Футбол
Гурток Футбол
Гурток Футбол
Веселі старти
Нагородження у змаганнях Веселі старти
Спартакіада
Зустріч з спортсменами міста
Зустріч мушкетерів з вихованцями дошкільного відділення
Тренери та учні-фехтувальники
Тренування учнів з фехтування
Фехтування
Фехтування
Дошкільне відділення
Молодша група Веселка
Молодша група дошкільного відділення
Бібліотека закладу
Педагогічний колектив НВК
Колектив закладу
Нарада
Музей Івана Долгоша
Обід
Обід
Заняття з МСП
Змагання ЮІР
Уроки англійської мови в початковій школі
Екскурсія по Закарпаттю
Поїздка по Закарпаттю
Екскурсія у Львів
День Перемоги
Конкурс Європа
Співпраця з Червоним хрестом

Ужгородської міської ради

Закарпатської області





За 2016-2017 навчальний рік школою було закуплено на загальну вартість 233555 грн. за бюджетні кошти:

Підписка на періодичні видання.

Папір офісний

Господарські товари

Класні журнали

Дошки для крейди

Світильники

Спортінвентар

Тканинні ролети

Стрічкові штори

Комп’ютерна техніка

Посудомийна машина

Кухонне обладнання

Швейні машинки

Духовки

Електротовари

Бойлери

Порохотяг

Пральна машина

Про підсумки навчально-виховної роботи за 2016-2017 навчальний рік

Примірне положення «Про порядок звітування…» передбачає відповідну структуру щорічного звіту, дотримуючись якої, дозвольте доповісти про наступне.

2016-2017 навчальний рік став ще одним важливим кроком у підвищенні результативності роботи педагогічного, батьківського та учнівського колективів, створенню умов розвитку кожної дитини та її самовдосконалення та впровадження в практику роботи інноваційних методів та технологій навчання учнів.

Протягом 2016-2017 навчального року НВК «Гармонія» працював згідно методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України, рекомендацій департаменту освіти і науки Закарпатської ОДА, управління освіти Ужгородської міської ради, плану роботи закладу, плану методичної роботи, плану внутрішкільного контролю.

Педагогічний колектив НВК продовжує працювати над проблемним питанням «Розвиток креативної спортивної особистості з урахуванням індивідуальних особливостей через диференціацію та індивідуалізацію навчання».

Для більш повного і всебічного розвитку проблемного питання та якісного проведення методичної роботи протягом навчального року працюють:

- методичне об'єднання вчителів початкових класів під керівництвом вчителя вищої кваліфікаційної категорії та педагогічним званням «старший вчитель» Плохої О.Д.;

- методичне об'єднання вихователів дошкільних груп під керівництвом вихователя Яцола О.М.;

- методичне об'єднання вчителів природничо-математичного циклу під керівництвом вчителя вищої кваліфікаційної категорії та педагогічним званням «старший вчитель» Шимон-Ійбер О.Л.;

- методичне об'єднання вчителів гуманітарного циклу під керівництвом вчителя з вищою кваліфікаційною категорією та званням «старший вчитель» Балеги Г.М.;

- методичне об'єднання класних керівників під керівництвом вчителя І кваліфікаційної категорії Голич А.В.;

- методичне об'єднання вчителів фізичного виховання під керівництвом вчителя з вищою кваліфікаційною категорією та званням «учитель-методист» Чейпеша О.М.

З метою залучення всіх педагогічних працівників до методичної роботи та всебічного розкриття проблемного питання закладу працює динамічна група вчителів суспільного та художньо-естетичного циклу під керівництвом вчителя вищої кваліфікаційної категорії Шеньо С.В.

Для підвищення педагогічної майстерності та особистого професійного росту, з метою широкого поширення передового педагогічного досвіду під керівництвом вчителя з вищою кваліфікаційною категорією та званням «учитель-методист» Чейпеш А.П. працювали «Школа педагогічної майстерності» та «Школа становлення молодого вчителя», роботу якої організовувала вчитель з вищою кваліфікаційною категорією та званням «старший учитель» Фабіян Г.Т.

Щорічно вчителі проходять атестацію на встановлення чи підтвердження кваліфікаційного рівня. У 2016-2017 н.р. пройшли атестацію 7 педагогічних працівників, з них:

присвоєно: кваліфікаційні категорії

- спеціаліст І категорії – 4

- спеціаліст ІІ категорії –1

відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії :

- спеціаліст І категорії –1

- спеціаліст вищої категорії – 1

відповідає раніше присвоєному педагогічному званню:

- «учитель-методист» – 1

У НВК «Гармонія» в 2016-2017 навчальному році працювало 35 педагогічних працівників, з них 7 сумісників, 3 пенсіонери, з них:

  • 10 - спеціалістів вищої категорії
  • 5 - спеціаліст І категорії
  • 6 - спеціалістів ІІ категорії
  • 12 - спеціалістів
  • 5 – з педагогічним званням «старший учитель»
  • 4 – з педагогічним званням «учитель-методист»
  • 2 - відповідають займаній посаді

На постійному контролі адміністрації закладу наступні питання:

  • дотримання єдиних вимог щодо мовного питання в школі;
  • стан відвідування учнями школи;
  • стан харчування дітей;
  • виконання навчальних планів і програм;
  • стан ведення шкільної документації;
  • робота із запобігання дитячого травматизму;
  • профілактика правопорушень;
  • запобігання тютюнопалінню, вживання алкоголю.

На базі закладу 10.11.2016 року відбулося засідання міського методичного об’єднання вчителів біології, під час якого були показані презентації з досвіду роботи вчителів біології Хоми А.В. та Васильовки Є.Я.

Відповідно до плану роботи та з метою виявлення тенденцій розвитку освіти в школі проведено моніторингові дослідження різних напрямків навчально-виховного процесу:

  • результати державної підсумкової атестації;
  • результати навчальних досягнень з предметів за І семестр та навчальний рік;
  • результати шкільних, міських етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів, МАН;
  • стан викладання та рівень засвоєння учнями знань з предметів художньо-естетичного циклу (образотворче мистецтво 1-4 та 5-7 класи; художня культура 8-11 класи), жовтень 2016 року; стан ведення шкільної документації, жовтень, грудень 2016 р., березень, травень 2017 р.; стан викладання та рівень засвоєння учнями знань з хімії, грудень 2016 р.; стан формування логіко-математичних компетентостей у дітей дошкільного віку, грудень 2016, січень 2017 р.; стан викладання та рівень засвоєння учнями знань з німецької мови, грудень 2015 р.; стан викладання та рівень засвоєння учнями знань з «Я і Україна», лютий 2017 р.; аналіз участі учнів НВК в гуртках та спортивних секціях, березень 2017 р.;
  • моніторинг готовності вихованців старшої групи дошкільного відділення НВК до першого класу.

На початок 2016-2017 навчального року у закладі було 279 вихованців та учнів, з них в дошкільному відділенні - 62, 1-4 класи – 101 учень, 5-9 класи – 93 учні, 10-11 класи – 23 учні; на кінець навчального року – 277 вихованців та учнів, відповідно дошкільне відділення - 63, 1-4 клас – 101 учень, 5-9 класи – 90 учнів, 10-11 класи – 23 учні. Протягом 2016-2107 н.р. навчального року прибуло 3 вихованців, 3 учнів, вибуло 2 вихованців, 6 учнів.

Одним із напрямків навчально-виховної діяльності є робота з обдарованими дітьми, яка передбачає участь учнів в олімпіадах, захисті робіт МАН та різноманітних предметних конкурсах.

У 2016-2017 навчальному році до науково-дослідницької діяльності в міському осередку МАН (наукове відділення «Хімія та біологія», секція психологія) було залучено 11 учнів 9-11 класів, керівник Фешко І.І. У І (міському) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України у 2016-2017 навчальному році взяли участь учениці 9 класу Лийнарт Ніколь та Тегза Антоніна, учень 11 класу Парамонов Даниїл, який з роботою на тему «Вплив внутрішньої мотивації на розвиток творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку» став переможцем І (міського) етапу – І місце та призером ІІ (обласного) Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України – ІІ місце.

Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, згідно з наказом Міністерства освіти молоді та спорту України від 19.08.2016 року № 1006 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2016-2017 навчальному році», наказу управління освіти Ужгородської міської ради від 03 жовтня 2016 року № 202 «Про проведення І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів серед учнів 6-11 класів навчальних закладів міста у 2016-2017 н.р.», наказу НВК від 06 жовтня 2016 року № 260 в НВК був І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови та літератури, математики, фізики, хімії, біології, географії, історії, інформаційних технологій, англійської мови, правознавства, трудового навчання, економіки та астрономії.

У І (шкільному) етапі олімпіад взяли участь 50 учнів 6–11 класів. На ІІ-ому (міському) етапі змагалися 22 учнів 5-11 класів, з них:

Парамонов Даниїл, 11 клас – участь у 4 олімпіадах;

Тегза Антоніна, 9 клас – 4 олімпіади;

Грушовська Анна-Марія, 8 клас – 3 олімпіади;

участь у 2 олімпіадах: Кошук Людмила, 9 клас

Лийнарт Ніколь, 9 клас

Іванцик Корнелія, 8 клас

Чорнак Анастасія, 7 клас

Стасьо Станіслав, 8 клас

Бадида Влада, 10 клас

участь у 1 олімпіаді: Нінц Юліана, 8 клас

Берланюк-Пчолинська Анна, 10 клас

Калинський Владислав, 6 клас

Багрінець Христина, 7 клас

Єдинець Богдан, 8 клас

Піган Олексій, 9 клас

Бевко Сергій, 10 клас

Магдюк Владислав, 9 клас

Желізняк Вікторія, 7 клас

Олейник Анна-Марія, 10 клас

Дойчук Арсен, 10 клас

Мешко Анасасія, 9 клас

Цигак Крістіна,10 клас
Найкращих результатів досягла учениця 9-го класу Тегза Антоніна: ІІ місце з географії (вчитель Мумряк Т.М.) та правознавства (вчитель Червеняк А.С.). Тегза Аноніна брала участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з географії у складі команди м. Ужгорода (наказ управління освіти Ужгородської міської ради від 15.12.2016 р. № 289).

У березні-квітні 2017 року відбулися І (шкільний) та ІІ (міський) етапи олімпіад серед учнів 4 класу. У І (шкільному) етапі олімпіад взяли участь 14 учнів 4 класу.

51 учень НВК брали участь у математичному конкурсі «Кенгуру», з них 12 учнів отримали відмінний сертифікат, 31 – добрий, 8 – сертифікат учасника.

В кінці 2016-2017 навчального року був проведений моніторинг успішності учнів 3-11 класів з результатами успішності за 2016-2017 навчального року:

Класи

К-сть учнів

Рівень навчальних досягнень

Якість знань

%

Низький

Середній

Достатній

Високий

2

23

1

-

13

9

96

3

28

-

11

11

6

61

4

34

-

11

15

8

66

5

18

5

7

1

5

33

6

20

3

7

6

4

50

7

18

4

7

4

3

39

8

13

-

6

5

2

54

9

21

6

7

4

4

38

10

15

2

8

5

-

34

11

8

4

2

1

1

25

Разом по НВК

214

25 учн. – 13%

66 учн. – 33%

65 учн.– 33%

42 учн. – 21%

54%

Згідно з цим аналізом якість знань у 2016-2017 навчальному році по школі становить 54% (минулий рік - 47%). Найнижчий відсоток якості знань в учнів 11 класу - 25%, 10 класу – 34%. Найвищий: 2 клас – 96%; 4 клас – 66%; 3 клас – 61 %; 8 клас – 54%.

У порівнянні із 2015-2016 н. р. збільшилася кількість учнів з достатнім – 33% (минулий рік – 26%) та високим (минулий рік – 18%) рівнями навчальних досягнень, відповідно зменшилася кількість учнів з середнім рівнем навчальних досягнень на 7% (минулий рік – 40%). Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах, адміністрація дійшла висновку, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти вищого освітнього рівня.

Згідно з Положенням про похвальний лист «За високі досягнення у навчанні», затвердженого наказом МОНмолодьспорт № 115 від 07.02.2012 року 37 учнів 2-8 класів, які мають високі досягнення (10-12 балів) з усіх предметів за 2016-2017 навчальний рік були нагороджені похвальними листами.У 2016-2017 навчальному році відсоток учнів, які були нагороджені Похвальними листами становить 21%, що на 2% менше, ніж у минулому 2015-2016 навчальному році.

Клас

Загальна кількість учнів

Кількість учнів, нагороджених Похвальним листом

%

2

23

9

39%

3

28

6

21%

4

34

8

24%

5

18

5

28%

6

20

4

20%

7

18

3

17%

8

13

2

15%

10

15

-

-

Всього

169

37

21%

Згідно з Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН України 30 грудня 2014 року № 1547, наказу МОН України «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів у 2016-2017 навч. році 20.10.2016 р. № 1272, листа МОН України «Про проведення державної підсумкової атестації учнів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 навч. році» № 1/9-149 від 13.03.2017 р. для учнів 4,9 та 11 класів була проведена державна підсумкова атестація

4 клас

Державна підсумкова атестація у 4-ому класі проводилася з 12 по 21 травня 2017 рокуз трьох предметів: української мови письмо та читання, математики. До державної підсумкової атестації допущено 34 учнів.

№ з/п

Предмет

К-сть учнів

Рівень досягнень

низький

середній

достатній

високий

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

1.

українська мова (письмо)

34

-

-

4

12%

19

56%

11

32%

2.

математика

34

-

-

9

26%

13

39%

12

35%

3.

літ. читання

34

-

-

3

9%

16

47%

15

44%

9 клас

Державна підсумкова атестація у 9-ому класі проводилася з 01 по 08 червня 2017 рокуз трьох предметів: української мови, математики та історії України. До державної підсумкової атестації допущено 21 учня.

№ з/п

Предмет

Рівень досягнень

низький

середній

достатній

високий

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

1.

українська мова

1

5%

4

19%

10

47%

6

29%

2.

математика

1

5%

9

43%

5

23%

6

29%

3.

історія України

4

19%

5

23%

4

19%

8

39%

За результатами річного оцінювання та складених ДПА 3 учнів 9-го класу - Кошук Людмила Ярославівна, Лийнарт Ніколь Віталіївна та Тегза Антоніна Василівна отримали свідоцтво про базову середню освіту з відзнакою.

11 клас

Державну підсумкову атестацію в 11-ому класі проведено з 23 травня по 16 червня 2017 року у форматі ЗНО згідно з графіком, затвердженим МОН України та Українського центру оцінювання якості освіти.

№ з/п

Предмет

К-сть учнів

Рівень досягнень

низький

Середній

Достатній

високий

к-сть

%

к-сть�/strong>

%

к-сть

%

к-сть

%

1.

українська мова

8

2

25%

4

50%

1

12,5

1

12,5

2.

історія України

7

2

29%

5

71%

-

-

-

-

3.

математика

2

-

-

1

50%

1

50%

-

-

4.

іноземна мова (англійська)

1

-

-

-

-

-

-

1

100

5.

географія

6

1

20%

3

60%

1

20%

-

-

* Копчанський Володимир здаватиме ДПА/ЗНО з географії у додаткову сесію - 10 липня 2017 року (не з’явився на основну сесію через травму правої руки).

З метою покращення успішності учнів та залучення їх до навчання, протягом 2016-2017 навчального року проводився постійний контроль за відвідуванням навчальних занять учнями НВК. Даний контроль дав наступні результати:

Клас

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Разом

Пропущено всього

323

528

382

447

536

629

477

210

356

415

139

4432

по хворобі

207

343

291

443

191

452

337

210

244

214

52

2984

з поважної причини/strong>

43

175

60

4

15

71

-

-

64

-

-

432

без поважної причини

73

-

31

-

330

106p>

140

-

48

201

87

1016

Як видно з наведеної таблиці у 2016-2017 навчальному році найбільше пропусків занять у 2,4,5,6 та 7 класах.

Проведений аналіз причин пропусків показав, що більшість пропусків з поважної причини - хвороба, сімейні обставини. Велику кількість пропусків складають пропуски учнів-фехтувальників у зв’язку зі змаганнями. Найбільше пропусків навчальних занять без поважних причин у 5, 10 та 7 класах.

У 2016-2017 навчальному році виховна робота в НВК була спрямована на виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Законів України «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», «Про охорону здоров'я», Закону України «Про охорону дитинства», Комплексної програми профілактики злочинності, Концепції виховання дітей та молоді в національній системі освіти, Концепції громадянської освіти в Україні, Закону України «Про запобігання захворюванню на синдром набутого імунодефіциту (СНІД) та соціальний захист населення», та виконання плану роботи НВК на 2016-2017 навчальний рік.

Робота була спрямована на різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб. Серед проведених заходів: урочиста лінійка до Дня знань, участь у заходах до Дня міста Ужгорода, День самоврядування та концерт до Дня вчителя, Андріївські вечорниці, виховний захід «Надвечір’я Дня Святого Миколая» у виконанні учнів 5-го класу для учнів 1-4 класів та дошкільного відділення, участь у ярмарці різдвяного печива, присвяченій запаленню вогнів міської ялинки.

У другому семестрі учні НВК брали участь у виховних заходах, присвячених Дню Св. Валентина, у святковому концерті до 8 Березня «Жінці, весні, Україні». До Дня захисту дітей учні НВК підготували виступ у концертній програмі «Вернісаж країн Європи» та взяли участь у виставці «Калейдоскоп країн сусідів», презентувавши Королівство Данію.

Учні старших та випускних класів мали змогу обрати собі майбутні професії в рамках заходів, організованих Центром зайнятості та ДВНЗ «УжНУ».

Протягом року учні мали змогу культурно і духовно розвиватися, беручи участь у екскурсії до Чинадіївського замку «Сент-Міклош», до міст Львова, Тернополя, Почаєва, Хуста, а також по визначних та цікавих місцях міста Ужгорода.

Учні НВК взяли участь у добровільній акції по збору коштів для хворих дітей в рамках роботи благодійного фонду «Назустріч мрії».

Протягом року була налагоджена співпраця між НВК та закарпатським обласним театром ляльок «Бавка», були представлені вистави для молодших школярів та дошкільного відділення.

У НВК відбулася відкрита рада профілактики, де були присутні всі класні керівники та директор НВК, в результаті чого на внурішкільний контроль була взята учениця 10 класу Мураль Крістіна. На даний момент на раді профілактики знаходяться троє учнів 7 класу та учениця 10 класу.

Свої здібності учні розвивають у шкільних гуртках. Згідно з планом роботи на 2016-2017 н. р. з 01 вересня в НВК діють гуртки: «Літературне краєзнавство», «Декоративно-ужиткове мистецтво», «Англійська мова для малят», «Влучний стрілець», «Юний стрілець», «Джура», «Юний рятувальник-захисник», «Бокс», «Волейбол», «Баскетбол». Всього в гуртках займаються 107 чоловік, що становить 50% учнів школи. Результатом роботи гуртка «Декоративно-ужиткове мистецтво» є щорічні виставки на рівні міста до свята Великодня, в рамках роботи гуртка «Літературне краєзнавство» постійно проводяться екскурсії до визначних історико-культурних та архітектурних пам’яток нашого краю. Результатом роботи гуртків «Влучний стрілець», «Юний стрілець» та «Джура» є проведені два етапи змагань зі стрільби з пневматичної гвинтівки під егідою В. Пуги, який вручив переможцям грошові премії.

Інтереси, потреби та творчу ініціативу учні мали змогу розвивати через роботу в шкільному парламенті «Шкільна країна «Разом» на чолі із президентом Лийнарт Ніколь та прем’єр-міністром Тегзою Антоніною. Під їх керівництвом працюють п’ять міністерств, міністерство освіти і науки, міністерство культури і дозвілля, міністерство охорони правопорядку, міністерство туризму і спорту та міністерство інформації та друку. Учасники шкільного парламенту беруть активну участь у роботі міського учнівського самоврядування.

У 2016 – 2017 навчальному році виховна робота в НВК була спрямована на виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Законів України «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», «Про охорону здоров'я», Закону України «Про охорону дитинства», Комплексної програми профілактики злочинності, Концепції виховання дітей та молоді в національній системі освіти, Концепції громадянської освіти в Україні, Закону України «Про запобігання захворюванню на синдром на­бутого імунодефіциту (СНІД) та соціальний захист населення» та виконання плану роботи НВК на 2016 – 2017 навчальний рік.

Робота була спрямована на різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб.

Перспективи розвитку

  1. Завершити будівництво універсальної спортплощадки.
  2. Забезпечити інтернет-мережею весь заклад.
  3. Продовжити співпрацю із ближнім закордонним сусідством.
  4. Провести капітальний ремонт закладу.