Навчально-виховний комплекс

"ГАРМОНІЯ"

НВК "Гармонія"
Перший дзвінок у НВК Гармонія
Перший дзвінок
Свято Першого дзвоника
Свято у початковій школі
Наші золоті медалісти
На врученні золотих медалей
Прощавай, початкова школа
Концерт Прощай, початкова школа
Вироби до Різдва Христового
Виставка учнівських робіт Воскресни, писанко!
Підготовка до свята Великодня
Підготовка до свята Великодня
Учнівські вироби
Гурток Велоспорт
Гурток Футбол
Гурток Футбол
Гурток Футбол
Веселі старти
Нагородження у змаганнях Веселі старти
Спартакіада
Зустріч з спортсменами міста
Зустріч мушкетерів з вихованцями дошкільного відділення
Тренери та учні-фехтувальники
Тренування учнів з фехтування
Фехтування
Фехтування
Дошкільне відділення
Молодша група Веселка
Молодша група дошкільного відділення
Бібліотека закладу
Педагогічний колектив НВК
Колектив закладу
Нарада
Музей Івана Долгоша
Обід
Обід
Заняття з МСП
Змагання ЮІР
Уроки англійської мови в початковій школі
Екскурсія по Закарпаттю
Поїздка по Закарпаттю
Екскурсія у Львів
День Перемоги
Конкурс Європа
Співпраця з Червоним хрестом

Ужгородської міської ради

Закарпатської області





Про підсумки діяльності НВК «Гармонія»

за 2019-2020 навчальний рік

(звіт директора Карпинець М.В.)

´ Форма власності – комунальна

´ 88014, м. Ужгород, вул. Доманинська, 263

´ Українська мова навчання та виховання

´ Режим роботи НВК:

- дошкільне відділення з 07.00 до 19.00 год.

- школа І-ІІІ ступенів з 09.00 до 17.00 год.

´ Дошкільне відділення – 68 вихованців

- різновікова молодша

- різновікова (угорськомовна)

- старша.

´ Школа І-ІІІ ступенів - 241 учнів, з них:

- 1-4 класи (4 класи) - 100 учнів

- 5-9 класи (5 класів) - 121 учнів

- 10-11 класи (2 класи) - 20 учнів

Протягом 2019-2020 навчального року навчально-виховний комплекс «Гармонія» працював згідно методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України, рекомендацій департаменту освіти і науки Закарпатської ОДА, управління освіти Ужгородської міської ради, плану роботи закладу, плану методичної роботи, плану внутрішкільного контролю.

Основна мета діяльності НВК у 2019-2020 навчальному році:

  • створення умов для навчання учнів школи, забезпечення реалізації прав громадян на здобуття початкової, базової та повної загальної середньої освіти в умовах школи І-ІІІ ступенів;
  • удосконалення педагогічної системи школи відповідно до запитів батьків та учнів;
  • забезпечення функціонування та розвитку школи, підвищення якості освіти та ефективності виховання і розвитку учнів.

Враховуючи вимоги сьогодення, педагогічна діяльність закладу була спрямована на всебічний розвиток дитини, формування ключових та предметних компетентностей учнів, утвердження загальнолюдських цінностей, розкриття потенційних можливостей і здібностей учнів.

Педагогічний колектив НВК продовжив роботу над проблемним питанням «Розвиток креативної спортивної особистості з урахуванням індивідуальних особливостей через диференціацію та індивідуалізацію навчання».

На сьогодні визначені пріоритетні напрями і завдання відповідно до вимог сучасності:

  1. Створення оптимальних умов для всебічного розвитку особистості учня, його талантів, творчих та фізичних здібностей.
  2. Підвищення освітнього рівня учнів, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей.
  3. Забезпечення активного втілення в освітній процес новітніх освітніх технологій навчання, передового педагогічного досвіду, інформаційно-цифрових технологій.
  4. Забезпечення умов для повноцінного фізичного, духовного здоров’я дітей, розвитку особистості дитини відповідно до національних та загальнолюдських цінностей.
  5. Виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству.
  6. Удосконалення системи національного виховання та учнівського самоврядування як необхідної форми громадянського виховання.
    1. Продовження роботи із соціального захисту дітей, які потрапили в тяжкі сімейні обставини, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-переселенців.

У 2019-2020 навчальному році управління закладом було спрямовано на здійснення державної політики у галузі освіти, збереження кількісних і якісних параметрів мережі, створення належних умов для навчання та виховання учнів, удосконалення змісту освітнього процесу, впровадження новітніх освітніх технологій навчання, всебічний розвиток учнів, яке здійснювалося відповідно до річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників, планів виховної роботи класних керівників та планів вихователів дошкільного відділення. Така система планування сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню освітнього процесу й забезпечує планомірний розвиток НВК.

Для більш повного і всебічного розвитку проблемного питання та якісного проведення методичної роботи протягом навчального року працювали методичні об'єднання вихователів дошкільних груп, вчителів початкових класів, вчителів природничо-математичного, гуманітарного циклів, класних керівників, вчителів фізичного виховання, а також динамічна група вчителів суспільного та художньо-естетичного циклу.

Кадрове забезпечення

У НВК «Гармонія» у 2019-2020 навчальному році працювало 35 педагогічних працівників, з них 6 сумісників, 3 пенсіонери:

Щорічно вчителі проходять атестацію на встановлення чи підтвердження кваліфікаційного рівня. В 2019-2020н.р. атестацію пройшли 6 педагогічних працівників: атестаційною комісією І рівня – 5 педагогічних працівників, атестаційною комісією ІІ рівня - 1.

За підсумками атестації:

- присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» - 1;

- присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» - 1;

- відповідає раніше присвоєним кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «учитель-методист» - 1;

- відповідає займаній посаді та встановити вищий тарифний розряд –1;

- відповідає займаній посаді та раніше встановленому вищому тарифному розряду - 1;

- відповідає займаній посаді бібліотекаря І категорії та раніше встановленому 11 тарифному розряду - 1.

Удосконалення педагогічної майстерності, розвиток творчого потенціалу педагогів школи забезпечувався через організацію підвищення кваліфікації та різноманітних форм методичної роботи відповідно до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних науково-педагогічних працівників. Відповідно до цього Порядку був складений із Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти договір № 531 від 17.01.2020 про надання освітніх послуг та затверджений педрадою (протокол № 6 від 20.01.2020) графік проходження педагогічними працівниками НВК підвищення кваліфікації.

Управлінська діяльність

На постійному контролі адміністрації закладу наступні питання:

  • дотримання єдиних вимог щодо мовного питання в школі;
  • стан відвідування учнями школи;
  • стан харчування дітей;
  • виконання навчальних планів і програм;
  • стан ведення шкільної документації;
  • робота із запобігання дитячого травматизму;
  • профілактика правопорушень;
  • запобігання булінгу (цькування) в НВК;
  • запобігання тютюнопалінню, вживання алкоголю.

У 2019-2020 н.р. на базі закладу 28 листопада 2019 року відбулося засідання школи вчителя НУШ 1-2 класів м. Ужгорода у формі тренінгу на тему «Емпатія, або навіщо говорити з дітьми про почуття. Емоційний інтелект як ключовий фактор успіху. Що таке майндфулнес?». У зв’язку з карантинними обмеженнями у ІІ семестрі цього навчального року засідання методичних об’єднань вчителів фізичної культури, мистецтва та хімії, а також керівників гуртків спортивного та військово-патріотичного спрямування були проведені дистанційно.

Відповідно до плану роботи та з метою виявлення тенденцій розвитку освіти в школі проведено моніторингові дослідження різних напрямків навчально-виховного процесу:

  • результати навчальних досягнень з предметів за І семестр та навчальний рік;
  • результати шкільних, міських етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів;
  • стан викладання та рівень знань учнів 5-11 класів із української мови і літератури;
  • стан викладання інформатики у 2-4 та 5-11 класах;
  • про завдання і ключові питання оцінювання досягнень здобувачів освіти та педагогів;
  • стан харчування в НВК;
  • адаптація учнів першого та п’ятого класів;
  • стан викладання та рівень знань учнів 2-11 класів з інформатики;
  • стан викладання та рівень знань учнів 5-11 класів з математики;
  • моніторинг готовності вихованців старшої групи дошкільного відділення НВК до першого класу.

На початку 2019-2020 навчального року у закладі було 305 вихованців та учнів, з них в дошкільному відділенні - 56, 1-4 класи – 99 учнів, 5-9 класи – 129 учень, 10-11 класи – 21 учнів; на кінець навчального року – 309 вихованців та учнів, відповідно дошкільне відділення - 68, 1-4 класи – 100 учнів, 5-9 класи – 121 учнів, 10-11 класи – 20 учнів. Протягом 2019-2020 н.р. прибуло 15 вихованців, 8 учнів, вибуло - 3 вихованців, 16 учнів.

Освітньо-виховна діяльність

У дошкільному відділенні НВК функціонували 3 групи: різновікова, вихователі Трийцятник М.М.,Мишак М.В.; угорськомовна група, вихователі Яцола О.М., Тарці Е.С. та старша група з інклюзивною формою навчання, вихователі Янкес Л.В., Чейпеш Н.В. Освітній процес у дошкільному відділенні здійснюється за програмою «Українське дошкілля».

У 2019-2020 навчального року за Держстандартом Нової української школи у першому класі НВК «Гармонія» навчаються:

  • 22 учнів 1-го класу, педагог Бащак Тетяна Романівна – вчитель ІІ категорії, стаж роботи 5 років
  • 28 учнів 2-го класу, педагог – Єдинець Людмила Іванівна - вчитель І категорії, стаж роботи – 16 років.

Учні 1 та 2 класів навчаються за типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти, розробленою під керівництвом Р.Б.Шияна.

НУШ – це не тільки підручники та нові програми. Це ще й новий освітній простір, який має бути зручним та комфортним для кожного першокласника. Тому меблі у класах відповідають важливим критеріям, серед яких: ергономічність, безпечність, міцність, відповідна форма, колір, розміри та вага, а також естетичність. Тут створені належні умови для забезпечення, впровадження Нової української школи. Класи оформлені за вимогами Нової української школи. У кабінетах створено 7 зон:

  • для навчально-пізнавальної діяльності
  • тематичні осередки
  • для ігор
  • для художньо-творчої діяльності
  • для відпочинку
  • бібліотечка
  • осередок вчителя.

Одним із напрямків навчально-виховної діяльності є робота з обдарованими дітьми, яка передбачає участь учнів в олімпіадах, захисті робіт МАН та різноманітних предметних конкурсах.

Цього навчального року відповідно наказу управління освіти Ужгородської міської ради від 04.09.2019 р. № 182 «Про початок роботи та розподіл годин в осередках Ужгородської філії Малої академії наук Закарпатської області в 2019-2020 н.р.», наказу по НВК від 05.09.2019 року № 206 на базі нашого закладу була організована і спланована робота осередку МАН. Учні 9-11 класів захищали свої роботи у таких відділеннях Малої академії наук:

  • наукове відділення «Хімія та біологія», секція «Психологія», керівник Фешко І.І.
  • наукове відділення «Літературознавство, фольклористика та мистецтвознавство» секція «Літературна творчість», керівник Стегура В.І.
  • наукове відділення «Екології та аграрних наук» секція «Ветеринарія та зоотехнія», керівник Хома А.В.

Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 р. № 1099 (зі змінами та доповненнями), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 року за №1 388/20056, згідно наказу управління освіти і науки Закарпатської ОДА № 276 від 24 жовтня 2017 року «Про затвердження Правил проведення І,ІІ,ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у Закарпатській області», наказу по НВК від 03 жовтня 2019 року № 227 в НВК був І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови та літератури, математики, фізики, хімії, біології, географії, історії, інформаційних технологій, англійської мови, правознавства, трудового навчання, екології та астрономії.

У ІІ-ому (міському) етапі змагалися 17 учнів 6-11 класів. Призерами ІІ (міського) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів стали:

  • Іванцик Корнелія, учениця 11-го класу – ІІ місце з хімії (вчитель Шимон-Ійбер О.Л.);
  • Калинський Владислав, учень 9-го класу – ІІІ місце з хімії (вчитель Шимон-Ійбер О.Л.).

В кінці 2019-2020 навчального року був проведений моніторинг успішності учнів 3-11 класів:

Класи

К-сть учнів

Рівень навчальних досягнень 19-20

Якість знань

%

Низький

Середній

Достатній

Високий

3

33

1

16

8

8

48%

4

19

-

6

7

6

68%

5

26

-

7

13

6

73%

6

22

9

5

4

4

36%

7

28

2

17

8

1

32%

8

20

6

9

3

2

25%

9

26

6

11

4

4

32%

10

8

-

5

1

2

38%

11

11

-

3

5

3

73%

Разом по НВК

193

24 учн. – 12%

79 учн. – 41%

53 учн.– 28%

36 учн. – 19%

47%

Згідно цього аналізу якість знань у цьому навчальному році по закладу становить 47% як і в минулому навчальному році. У порівнянні із 2018-2019 н.р. зменшилася кількість учнів з низьким рівнем знань - 12% (минулий рік – 19%) та збільшилася кількість учнів з середнім рівнем знань – 41% (минулий рік – 19%) та з високим рівнем знань – 19% (минулий рік – 17%).

Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах, можна говорити про те, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня.

У ІІ семестрі 2019-2020 навчального року через карантинні обмеження вчителі та учні навчали і вчилися дистанційно за допомогою чат-спілкування через Viber та Messenger; навчання на освітніх платформах та ресурсах Zoom, Classroom, Classtime, На урок тощо.

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році» від 30.03.2020 № 463 від проходження державної підсумкової атестації були звільнені учні 4 та 9 класів.

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань завершення 2019-2020 навчального року» у зв’язку із здійсненням заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) учні 11 класу були звільнені від проходження державної підсумкової атестації.

Згідно Положення про похвальний лист «За високі досягнення у навчанні», затвердженого наказом МОНмолодьспорт №115 від 07.02.2012 року 29 учнів 3-8 та 10 класів, які мають високі досягнення (10-12 балів) з усіх предметів за 2019-2020 навчальний рік були нагороджені Похвальними листами. У 2018-2019 навчальному році відсоток учнів, які були нагороджені Похвальними листами становить 19%, що на 3% більше, ніж у минулому 2018-2019 навчальному році.

Клас

Загальна кількість учнів

Кількість учнів нагороджених Похвальним листом

%

3

33

8

24%

4

19

6

32%

5

26

6

23%

6

22

4

18%

7

28

1

4%

8

20

2

10%

10

8

2

25%

Всього

156

29

19%

За результатами семестрового та річного оцінювання:

  • у 9 класі четверо учнів отримали свідоцтва про базову середню освіту з відзнакою: Вербовська Вікторія, Голич Анастасія, Калинський Владислав та Надь Вівіен;
  • у 10-11 класах нагороджено Золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні» Іванцик Корнелія, Срібною медаллю «За досягнення у навчанні» - Грушовська Анна-Христина та Деяк Анна-Крістіна.

З 2014 року у рамках спортивного профілю обов’язковим є урок фехтування (програма «Фехтування», лист МОН України № 750 від 24.06.2014 року). Протягом 2019-2020 навчального учні НВК, які займаються фехтуванням брали участь у змаганнях з фехтування:

- Турнір «Перші кроки», жовтень, м. Львів, 9 учасників;

- Чемпіонат області, жовтень м. Ужгород, 6 учасників:

ІІІ місце: Голич Анастасія;

- Чемпіонат України з фехтування серед кадетів, грудень, м. Харків,:

ІІІ місце (командні змагання): Голич Анастасія;

- Новорічний турнір з фехтування, м. Ужгород, 15 учасників:

І місце: Феделеш Максиміліан, Кубарич Марія

ІІ місце: Мацур Михайло, Голич Юлія, Голич Анастасія

ІІІ місце: Чейпеш Федір.

Інклюзивна форма навчання

У 2019-2020 навчальному році на інклюзивній формі навчання здобували освіту 1 вихованець дошкільного відділення та 8 учнів школи: 1 клас – 2 учнів, 2 клас – 2 учнів, 3 клас – 3 учнів та 8 клас – 1 учень. З учнями працювали логопед та психолог, а також асистенти вчителів.

Психологічний супровід

Робота практичного психолога реалізувалася в таких напрямках:

´ Діагностична робота

´ Корекційна робота

´ Просвітницька діяльність

´ Консультаційна робота

´ Профілактична робота:

- профілактика запобігання протиправної поведінки серед підлітків;

- профілактика суїцидальних намірів учнів;

- профілактична робота з питань «Гемблінгу» та інтернет залежними учнями;

´ Освітня діяльність

- «Як протистояти булінгу та кібербулінгу»

- «Наслідки вживання спиртних напоїв,

психотропних речовин та тютюнопаління».

Виховна робота

У 2019-2020 навчальному році виховна робота в НВК була спрямована на різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб. Серед проведених заходів: урочиста лінійка до Дня Знань, участь у заходах до Дня міста Ужгорода, день Самоврядування та концерт до Дня вчителя, Андріївські вечорниці у виконанні учнів 10 та 6 класу, виховний захід «Надвечір’я Дня Святого Миколая» у виконанні учнів 5-го класу для учнів 1-4 класів та дошкільного відділення, учасниками шкільного врядування був підготований новорічний концерт для учнів початкової та середньої ланок. У другій половині дня уже всі учні з нетерпінням чекали свята, на яке завітали і Дід Мороз, і Снігуронька, і Баба Яга, і циганочка, яка зачарувала глядачів.

У першому семестрі учні НВК приймали участь у виховних заходах присвячених Дню фізичної культури та спорту, а також мали можливість культурно та фізично розвиватися беручи участь у днях здоров’я, які проходили за планом класних керівників.

У другому семестрі учні НВК з виставою «Зоря над вертепом» виступили для жителів міста на площі Театральній у рамках концертної програми присвяченої Різдву Христовому, а також для працівників Ужгородської міської ради та Закарпатської обласної ради. Брали участь у святковому концерті до 8 Березня «Жінка – найчарівніше творіння на Землі!».

Навіть під час призупинення навчально-виховного процесу учні НВК "Гармонія" м.Ужгорода разом з класними керівниками, учителями-предметниками взяли участь у обласному фестивалі-конкурсі «Воскресни писанко!» у конкурсі «Малюнок, лист, вірш до мами». У рамках гуртка «Комп’ютер – вікно в природу» учні закладу активно працювали дистанційно у двох Всеукраїнських освітянських екологічних проєктах Zero waste school за підтримки фонду братів Кличко та Кока-Коли, а також Відкривай Україну (Всеукраїнський проєкт неформальної освіти «Відкривай Україну» проходить за підтримки Міністерства культури, молоді та спорту України), як команда «Гармонія-життя».

Протягом року вихованці закладу, під керівництвом класних керівників мали змогу культурно і духовно розвиватися взявши участь у екскурсіях по Закарпатській області та за її межами.

В НВК відбулася відкрита рада профілактики де були присутні всі класні керівники, директор НВК, спеціалісти управління освіти та служби у справах дітей Ужгородської міської ради.

Свої здібності учні розвивають у шкільних гуртках. Згідно з планом роботи на 2019-2020 н.р. в НВК діють гуртки: «Літературне краєзнавство», «Декоративно-ужиткове мистецтво», «Влучний стрілець», «Бокс», «Комп’ютер – вікно в природу».

Інтереси, потреби та творчу ініціативу учні мали змогу розвивати через роботу в шкільному парламенті «Школа лідера» на чолі із президентом Чорнак Анастасією. Учні беруть активну участь у проектах міського учнівського самоврядування «Корзо».

Робота психолога проводилася відповідно до проблемного питання «Розвиток комунікативних здібностей та лідерських якостей у дітей шкільного віку», робота була реалізована в основних напрямках діяльності:

Діагностична робота

  • Діагностика рівня шкільної адаптованості та адаптації до ЗДО
  • Дослідження рівня шкільної тривожності учнів
  • Дослідження типів нервової системи
  • Анкетування учнів на тему: «Молодь і протиправна поведінка»
  • Дослідження самооцінки у дітей підліткового віку
  • Дослідження девіантної поведінки учнів
  • Діагностика типів темпераменту старшокласників
  • Дослідження старшокласників з метою запобігання суїцидальних намірів
  • Дослідження продуктивності і стійкості уваги
  • Діагностика страхів у дітей дошкільного віку за методиками
  • Діагностика пізнавальних процесів дітей з особливими освітніми потребами
  • Анкетування учнів НВК на тему «Безпечний інтернет»
  • Дослідження типів акцентуацій характеру підлітків
  • Діагностика професійної спрямованості особистості учнів-випускників
  • Анкетування батьків на тему: «Адаптація до ЗДО», «Адаптація до умов навчання в середній школі учнів 5 класу», «Взаємовідносини в родині», «Готовність дитини до умов навчання у НУШ»
  • Анкетування педагогів на тему: «Психічне(емоційне) вигорання»

Корекційно-розвивальна та відновлювальна робота

  • Корекційна робота низького рівня готовності до НУШ
  • Корекційна робота низького рівня соціальної адаптації учнів
  • Корекційно-відновлювальна робота високого рівня тривожності учнів
  • Корекційна робота із учнями старшокласниками з метою запобігання суїцидальних намірів
  • Корекція дитячих страхів у дошкільному віці
  • Система корекційно-розвивальних вправ, занять для розвитку дрібної моторики кисті та покращення мовлення у дітей дошкільного віку
  • Корекційна робота з агресивними, гіперактивними, тривожними, аутичними дітьми

Індивідуальна корекційна робота пізнавальних процесів з дітьми, в умовах інклюзивного навчання

Просвітницька діяльність

  • Година психолога на теми: «Щоб не бути обманутим і обікраденим», «Я патріот…!», «Люби й шануй свій рідний край»

Проведено акцію «16 днів проти насильства» , «Мої права», «Молодь проти СНІДУ», «Молодь за здорове майбутнє» , «Телебачення і комп’ютер друзі чи вороги?», «Безпечний інтернет», «Як не стати жертвою булінгу, кібербулінгу», «Адаптація до умов дистанційного навчання у період карантину», «Як цікаво проводити час спілкуючись з друзями онлайн?», «Як боротися зі стресами під час карантину?».

  • Проведено на базі НВК «Гармонія» методоб’єднання вчителів НУШ: «Розвиток емоційного інтелекту. Майндфулнес»
  • Виступ на педагогічній раді на тему: «Адаптація учнів до умов навчання у НУШ учнів 1класу та середній школі 5 клас»
  • Декілька порад молодому вчителю
  • Деякі поради та рекомендації для батьків на тему: «Як активізувати пізнавальну діяльність дитини у період карантину?», «Не панікувати, а цікаво організувати діяльність під час карантину»
  • Виступ на телебаченні на тему: «Профілактичні заходи у НВК «Гармонія» у межах акції «16днів проти насильства!»», «Сімейні цінності і традиції», «Плюси та мінуси дистанційного навчання у період карантину».

Консультаційна робота

  • Батьки:адаптація до ДНЗ; адаптація до НУШ;готовність до навчання в середній школі; тривожність, гіперактивність дитини; проблеми шкільної неуспішності; проблеми внутрішньосімейної комунікації; проблеми взаємодії у класних колективах; покарання дитини, проблема слабкої мотивації до навчання; булінг, асоціальні прояви дитини, питання особистісного характеру тощо.
  • Педагоги: адаптація до ЗНЗ; готовність до навчання в школі; проблеми шкільної неуспішності; проблеми взаєморозуміння учнів з вчителями; порушення дисципліни у школі; відвідування школи (пропуски учнями занять); психологічна готовність до МАН, ДПА; шкідливі звички деяких учнів; психологічний супровід дітей-сиріт; асоціальні прояви у дітей; питання особистого характеру
  • Учні: труднощі спілкування з особами протилежної статі; проблеми взаєморозуміння учнів між собою; проблеми взаєморозуміння учнів з вчителями; проблема самооцінки; труднощі у навчанні; статеве дозрівання; проблеми булінгу в учнівських колективах; психологічна готовність до ЗНО, ДПА; професійна самовизначеність; відсутність мотивації до навчання; питання особистого характеру

Профілактична робота

  • Профілактика з метою запобігання протиправної поведінки серед підлітків
  • Профілактика суїцидальних намірів учнів
  • Профілактична робота з питань «Гемблінгу» та інтернет залежними учнями
  • Профілактична робота на тему:«Як протистояти булінгу та кібербулінгу»
  • Профілактика з питань «Наслідки вживання спиртних напоїв, психотропних речовин та тютюнопаління»
  • Профілактика з питань «Сексуального насильства у кіберпросторі»
  • Профілактика з питань скоєння правопорушень та шкідливих звичок

Організаційно-методична робота

  • Оформлення документів, обробка результатів дослідження, відвідування семінарів, робота у бібліотеці, самоосвіта.

Зв’язки з громадськістю

  • Відвідування учнів вдома

Організація харчування вихованців та учнів НВК

Режим харчування:

´ дошкільне відділення – 4-х разове: сніданок, обід, полуденок та вечеря з розрахунку 43 гривні (50 % батьківська плата, 50% бюджетні кошти);

´ школа – 2-х разове: сніданок з розрахунку 9 грн. 25 коп.; обід – 14 грн. 80 коп.

´ Питний режим у НВК виконується за рахунок споживання кип’яченої води, очищеної води з кулерів.

´ Для учнів 1-6 вода знаходиться в класах, старші можуть брати кип’ячену воду лише безпосередньо у харчоблоці .

´ В належному стані перебуває устаткування харчоблоку: наявні плити, пательні, м’ясорубка, виробничі столи, марковані обробні дошки, холодильна техніка. Продукти зберігаються в окремих холодильниках, забезпечене товарне сусідство.

´ Вихованці дошкільного відділення та учні 1-4 класів на 100% забезпечені необхідною кількістю столового посуду.

´ Кухонний посуд (каструлі, миски, ножі тощо) має відповідне маркування та використовується за призначенням.

За бюджетні кошти у 2019-2020 н.р. харчувалися

´ у дошкільному відділенні:

- звільнені на 100% від оплати за харчування діти з сімей, які отримують державну допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», діти з інвалідністю та діти учасників АТО;

- на 50% - діти з багатодітних сімей.

´ у школі І-ІІІ ступенів:

сніданок: діти-сироти, діти, позбавлених батьківського піклування; діти з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах; учні 1-11 класів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»

обід: діти учасників АТО, учасників бойових дій; діти з сімей, переміщених з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції.

* Звільнення від оплати за харчування здійснюється на підставі заяви батьків, або осіб, що їх замінюють, та відповідних документів (на період дії довідки).

Матеріально-технічна база НВК

´ У закладі є:

- 20 навчальних приміщень;

- 6 службових;

- 25 допоміжних;

- 11 класів;

- 3 дошкільні групи.

У тому числі 3 спортивні зали, їдальня на 90 посадкових місць, майстерня, модульна котельня, мале і велике футбольні поля, універсальний спортивний майданчик.

´ Класні приміщення та групи дошкільного відділення обладнані відповідними меблями, 10 класів та 3 групи дошкілля забезпечені проекторами та ноутбуками.

´ У кабінеті інформатики функціонує мультимедійна система.

´ НВК обладнаний якісною Інтернет-мережею з доступним трафіком.

З вересня 2019 року по травень 2020 року були проведені наступні ремонтні роботи по НВК «Гармонія»:

1.

Ремонт адміністративних приміщень (штукатурка, побілка стелі та стін, заміна електропроводки, вимикачів, розеток, фарбування підлоги).

2.

Санітарний ремонт спортивних роздягалок.

3.

Штукатурка, побілка стелі усіх коридорів ІІ поверху.

4.

Ремонт сходових маршів (штукатурка, побілка, облицювання плиткою, фарбування перил,чистка сходів).

5.

Часткова штукатурка, побілка стелі І поверху.

6.

Часткова заміна електропроводки, вимикачів, розеток по закладу.

7.

Часткова заміна світильників по класах і адміністративних приміщеннях.

8.

Часткова заміна водопровідних труб, встановлення рукомийників і краників для води.

9.

Заміна підлоги в кабінетах та класу (стяжка і укладка ламінату).

10.

Побілка, штукатурка кабінету і класу.

11.

Часткова заміна дверних замків.

12.

Частковий ремонт теплотраси (заміна прорваної труби).

13.

Обрізка дерев, кущів.

14.

Капітальний ремонт в дошкільному відділенні (угорськомовна група, коридор і туалет: штукатурка,побілка стель і стін, заміна підлоги, встановлення нової електропроводки, розеток, вимикачів, світильників).

15.

Дошкільне відділення: заміна каналізаційних труб, встановлення санвузлів (рукомийників, кранів, туалетів).

16.

Розчистка території.

17.

Фарбування дитячого майданчика.

18.

Розчистка зелених насаджень на території закладу.

19.

Очистка прилеглої території.

Станом на 01 липня 2020 р. закладом було використано коштів, а саме:

- КЕКВ 2111-3008300,91 грн. для оплати заробітної плати;

- КЕКВ 2120-668153,68 грн. для оплати ЄСВ.

- КЕКВ 2210-16919,96 грн. для оплати господарських та будівельних матеріалів.

- КЕКВ2230-76437,80 грн. для оплати продуктів харчування.

- КЕКВ 2240-21814,19 грн. для оплати послуг, крім комунальних.

- КЕКВ 2272-4786,84 грн. для оплати водопостачання.

- КЕКВ 2273-81580,60 грн. для оплати електроенергії.

- КЕКВ 2274-203489,76 грн. для оплати газопостачання.

- КЕКВ 2800-351,20 грн. для оплати податків.

Пріоритетні напрямки розвитку закладу на 2020-2021 н.р.

´ Формування багатомірного освітнього простору для дітей віком від 3 до 16 років, орієнтованого на індивідуальний розвиток особистості, через навчання і виховання.

´ Реалізація особистісно-орієнтованого підходу до розвитку, виховання і навчання дітей через відновлення змісту освіти та впровадження провідних освітніх технологій на всіх ступенях навчання.

´ Підвищити якість освітніх послуг у відповідності з освітніми стандартами.

´ Здійснювати освітній процес відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей учнів.

´ Робота з обдарованими учнями, залучення їх до участі у різноманітних конкурсах, турнірах, предметних олімпіадах, роботі МАН.

´ Забезпечити права дітей на вибір видів і форм діяльності, створити оптимальні умови для виявлення та розвитку творчої обдарованості кожного вихованця та учня НВК.

´ Розвивати досвід партнерства, волонтерства, самоврядування.

´ Виховання позитивних мотивів навчальної діяльності, старанного та відповідального ставлення до навчання, готовності до практичного застосування знань, вмінь.

´ Виховання особистості через залучення до активної діяльності та всебічний зв’язок НВК з життям.

´ Виховання учнів на основі загальнолюдських гуманістичних цінностей: ідеалів добра, правди, свободи, любові, дружби, справедливості, совісті, людської гідності.

´ Розвиток творчої ініціативи педагогів в пошуках нових форм і методів педагогічної діяльності.

´ Збереження та зміцнення морального та фізичного здоров’я вихованців.

´ Забезпечити позитивний імідж навчального закладу.

´ Вживати заходи на виявлення та усунення причин і передумов булінгу.

´ Проведення різноманітних соціальних акцій у НВК.

´ Запроваджувати дієві елементи дистанційного навчання для учнів-фехтувальників та учнів, які тривалий час не відвідують заклад з поважних причин.

´ Реконструювати подвір’я закладу (заміна покриття)

Список учнів 1 класу НВК «Гармонія»

2020-2021 навчальний рік

Відповідно до абзацу першого частини третьої ст.18 Закону України «Про загальну середню освіту», наказу МОН України від 16.04.2018р. №367 «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти», на підставі заяв батьків, медичних карток, копій свідоцтва про народження дітей та наказу НВК «Гармонія» Ужгородської міської ради від 01 червня 2020 року № 46 зарахувати учнями 1 класу НВК наступних дітей:

1.

Бакуліна Дмитра Едуардовича

2.

Боринську Євгенію Василівну

3.

Гладкова Євгена Тарасовича

4.

Гулькова Максима Миколайовича

5.

Диковець Олександру Михайлівну

6.

Завацького Андрія Едуардовича

7.

Завацького Михайла Едуардовича

8.

Завойську Ірину Олексіївну

9.

Касич Камілу Василівну

10.

Кирлик Віталіну Федорівну

11.

Крису Івана Івановича

12.

Лупича Романа Володимировича

13.

Мацур Єлизавету Миколаївну

14.

Пеняка Олександра Васильовича

15.

Пищальник Ніколь Миколаївну

16.

Ракущинець Олександра Андрійовича

17.

Симочка Дмитра Юрійовича

18.

Стець Ангеліну Василівну

19.

Штиль Камілу Тарасівну

20.

Герц Ліну Мирославівну

21.

Гнипа Владислава Васильовича



До уваги батьків майбутніх учнів нашої школи!

Зважаючи на ситуацію, що склалася

Навчально-виховний комплекс «Гармонія» Ужгородської міської ради Закарпатської області (НВК «Гармонія» м. Ужгорода) оголошує електронний прийом заяв на зарахування у 1 чи 5 клас. Для цього Вам необхідно буде заповнити електронну форму

https://docs.google.com/forms/d/14XUyZG4N0fOy8sYO2LRgTKCCv2xLLgHyeV0V9ptnaI8/edit та прикріпити до неї скан-копію свідоцтва про народження дитини.

Ваша заява буде внесена у електронний реєстр заяв.

До 1 класу будуть зараховані лише ті заяви, чиї батьки після завершення загальнонаціонального карантину нададуть адміністрації оригінали довідок форми 086 та форми 063.

Не панікувати, а цікаво організувати діяльність під час карантину

Практичні поради для батьків психологів:

В Україні тривають протиепідемічні заходи та обмеження, запроваджені 12 березня. Вони діятимуть попередньо до 24 квітня. На карантин закрито дошкільні відділення та школи всіх форм власності. У такій ситуації перед батьками постала неочікувана проблема: як організувати догляд за дітьми? Влада спробувала увійти в це становище: за рекомендацією Міністерства охорони здоров’я, працівників компаній – і державних, і приватних – роботодавці відпускають додому, на дистанційну роботу. Але навіть ті батьки, які можуть працювати з дому, опинились у ситуації, коли вони змушені одночасно приділяти увагу і дітям, і роботі. Як вирішити проблему вимушеної ізоляції і які лайфхаки вже винайдені дорослими і малими?

Для цього важливо вирішити декілька питань:


1. Максимально свідомо реагувати на ситуацію довкола, адже діти сприймають світ через тих дорослих, які їх оточують! Менше паніки - більше підтримки стану спокою і рівноваги!
2. Вирішити питання: "Де, з ким, як і коли залишати дітей?". Нагадую, що дітки, які обізнані з правилами безпеки, вміють проводити час самі і мають до цього природній інтерес, можуть потихеньку вчитися бути і самі!..
3. Що робити з вільним часом?
- Під час карантину, коли є загроза епідемії, дітям обов’язково потрібно гуляти на вулиці, на свіжому повітрі аби зміцнювати імунітет. Під час вимушених канікул батькам треба слідкувати за тим, щоби дитина зберігала режим дня, як під час навчання.
- Дітей потрібно контролювати, тому раджу батькам не розслаблятись й слідкувати за виконанням домашнього завдання, яке дали вчителі дистанційно.
- Забороняти дітям довго сидіти перед комп’ютером чи з телефоном неефективно. До цього треба підходити з особливою обережністю. Наприклад, зазначте час, коли дитина має пообідати, коли зробити домашні завдання, коли гратиме в комп’ютерні ігри, і що саме має обов’язково виконати по дому.
- З підлітками трохи важче. Діти в у віці від 15 до 18 років хочуть "тусуватись" і це їм потрібно дозволяти, бо ж заборонене яблуко найбажаніше, зазвичай. Проте слідкувати і домовлятись з ними , аби це не були масштабні "тусовки".

Як можна цікаво і з користю проводити час вдома


Настільні ігри. Знайдіть час пограти з дитиною в її улюблену настільну гру. Її варто обирати за віком. Такі ігри прекрасно розвивають логічне мислення. Лото, карти, пазли – теж будуть цікаві для дітей будь-якого віку.
Заняття творчістю. В інтернеті можна знайти майстер-класи з хенд-мейду: аплікації, вишивки, виготовлення ляльок-мотанок, декупаж, вироби з паперу, тканини, глини та інших матеріалів, виготовлення домашнього мила.
Навчання. Не забувайте, що це карантин, а не канікули. Діти відстають від шкільної програми, а потім їм доведеться наздоганяти її. Тому не варто забувати про підручники та зошити.
Читання книг. Домовтеся з дитиною, що за час карантину вона прочитає книгу, яку сама вибере.
Хатні справи. Долучайте дітей до домашньої роботи – їм цікаво, а для вас неабияка допомога.
Ведення щоденника. Подаруйте малечі гарний блокнот та ручку, і вона з задоволенням буде описувати все, що відбулося з нею протягом дня.

Серіал для батьків «Безпека дітей в інтернеті»

Дізнайтесь, як уберегти дітей онлайн від шкідливих матеріалів, кібербулінгу, суїцидальних Інтернет-спілок, сексуального насильства.

https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-dlya-batkiv-onlayn-bezpeka-ditey?fbclid=iwar2mqlayp7bj42-ieazazgerb80jx8qave3qym8ekspthwdqst9eak7xfki

ОГОЛОШЕННЯ!

02 вересня 2019 року о 10.00 відбудеться свято Першого дзвоника на подвір'ї закладу!
Адміністрація НВК

До уваги батьків!!!

З 4 січня 2018 року введено в дію грошову норму харчування дітей у дошкільних групах НВК 43 (сорок три) гривні в день (згідно рішення виконавчого комітету Ужгородської міської ради 27.12.2017 р. № 411 «Про зміну грошової норми харчування у ДНЗ та дошкільних групах НВК міста», наказу управління освіти Ужгородської міської ради від 29.12.2017 р. № 316 «Про забезпечення харчуванням дітей у закладах дошкільної освіти та дошкільних групах НВК»). Батьки або особи, які їх замінюють, вносять плату за харчування дітей у дошкільних групах НВК з розрахунку, що 50% сплачують батьки, 50% - з міського бюджету.

  1. 1. На 100% від оплати за харчування звільняють:

- Дітей у сім’ях, у яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у державних і комунальних дошкільних навчальних закладах. Звільнення від оплати здійснюється на підставі заяв батьків або осіб, що їх замінюють, та довідок.

- Дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування Звільнення від оплати здійснюється на підставі заяв батьків або осіб, що їх замінюють, та підтверджуючих документів.

- Дітей-інвалідів. Звільнення від оплати здійснюється на підставі заяв батьків або осіб, що їх замінюють, та підтверджуючих документів.

- Дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям", які навчаються у державних і комунальних дошкільних навчальних закладах. Звільнення від оплати здійснюється на підставі заяв батьків, або осіб, що їх замінюють, та довідок управління праці та соціального захисту ( на період дії довідки).

- Дітей учасників АТО, учасників бойових дій. Звільнення від плати здійснювати на підставі заяви батьків, чи осіб, які їх замінюють, посвідчення учасника бойових дій або довідок, визначених Постановою Кабінету Міністрів України 20.08.2014 р. № 413 «Про затвердження Порядку надання статусу учасника бойових дій особам, які захищали незалежність, суверенітет України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення» - для звільнених військовослужбовців; довідки командира частини про участь особи в антитерористичній операції на Сході країни для тих, хто проходить в даний час військову службу.

- Дітей з сімей, переміщених з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції після подання відповідних документів. Звільнення від плати здійснювати на підставі заяви батьків, чи осіб, які їх замінюють та довідки про взяття на облік осіб, переміщених з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції визначеної Постановою Кабінету Міністрів України 1 жовтня 2014 р. № 509 «Про облік внутрішньо переміщених осіб» із змінами.

  1. 2. На 50% від оплати за харчування звільняють дітей батьків або осіб, які їх замінюють, з багатодітних сімей. Звільнення від оплати здійснюється на підставі заяв батьків або осіб, що їх замінюють, та довідок.

Дирекція НВК «Гармонія»