Навчально-виховний комплекс

"ГАРМОНІЯ"

НВК "Гармонія"
Перший дзвінок у НВК Гармонія
Перший дзвінок
Свято Першого дзвоника
Свято у початковій школі
Наші золоті медалісти
На врученні золотих медалей
Прощавай, початкова школа
Концерт Прощай, початкова школа
Вироби до Різдва Христового
Виставка учнівських робіт Воскресни, писанко!
Підготовка до свята Великодня
Підготовка до свята Великодня
Учнівські вироби
Гурток Велоспорт
Гурток Футбол
Гурток Футбол
Гурток Футбол
Веселі старти
Нагородження у змаганнях Веселі старти
Спартакіада
Зустріч з спортсменами міста
Зустріч мушкетерів з вихованцями дошкільного відділення
Тренери та учні-фехтувальники
Тренування учнів з фехтування
Фехтування
Фехтування
Дошкільне відділення
Молодша група Веселка
Молодша група дошкільного відділення
Бібліотека закладу
Педагогічний колектив НВК
Колектив закладу
Нарада
Музей Івана Долгоша
Обід
Обід
Заняття з МСП
Змагання ЮІР
Уроки англійської мови в початковій школі
Екскурсія по Закарпаттю
Поїздка по Закарпаттю
Екскурсія у Львів
День Перемоги
Конкурс Європа
Співпраця з Червоним хрестом

Ужгородської міської ради

Закарпатської області





Самоосвіта бібліотекаря – це не тільки робота

з книгою, але й творчий політ думки

Бібліотека. Тиша. Йдуть уроки.
Тільки відгук вчителів по школі чути.
А я чекаю читача.
Книжкові виставки зробила.
Повитирала пил.
Книги порозкладала.
Час біжить невпинно.
Що ще робити?
Прийшов читач.
Спішу на допомогу.
Я книжечку йому запропоную.
Чи візьме він?
Читати зараз вже не модно.
В комп'ютері погратись – так,
хоча очам погано там- зір губиться...

Основні напрямки діяльності бібліотеки НВК “Гармонія”

  1. Вивчення читацьких потреб та запитів учасників навчально-виховного процесу, пропаганда діяльності бібліотеки:
    • екскурсії бібліотекою;
    • аналіз читацьких формулярів.
  2. Повноцінне інформаційне забезпечення навчально- виховного процесу.
  3. Інформаційний сервіс бібліотеки.
  4. Формування в учнів основ читацької культури, формування естетичних смаків:
    • тиждень дитячої книги;
    • книжкові виставки та тематичні полиці;
    • літературні години та вистави.

Структура роботи бібліотеки як інноваційного центру навчально-виховного процесу

- Забезпечення бібліотеки підручниками та художньою літературою
- Пропаганда та вивчення бібліотечного фонду, організація дозвілля школярі
- Створення картотеки та моніторинг відвідування бібліотеки педагогами та учнями НВ
- Роль бібліотеки у професійному становленні педагога

Забезпечення бібліотеки підручниками та художньою літературою

  1. Cистематизація біліотечного фонду;
  2. Cтворення бази даних книжкового фонду;
  3. Вивчення складу книжкового фонду статистичним методом:
    • рух літератури;
    • складання статистичного аналізу руху бібліотечних фондів;
    • аналіз поточних надходжень.

Пропаганда та вивчення бібліотечного фонду, організація дозвілля школярів

  1. Підбір книг для книжкових виставок, оглядів тематичної інформації;
  2. Організація книжкових виставок “Книжковий вернісаж”;
  3. Зустрічі з письменниками рідного краю;
  4. Підбір сценаріїв, виховних годин тощо.

Створення картотеки та моніторинг відвідування бібліотеки педагогами та учнями НВК

  • народознавча;
  • краєзнавча;
  • література
  • рідного краю.

Роль бібліотеки у професійному становленні педагога

  1. Каталог методичної роботи за напрямками:
    • педагогіка і психологія;
    • художня культура та мистецтво;
    • українська мова та література;
    • зарубіжна література;
    • початкові класи;
    • історія;
    • предмети природничо-математичного циклу.
  2. Огляд випусків науково-популярної книги.
  3. Огляд та аналіз часописів.
  4. Картотека статтей по проблемному питанню НВК.

Книга - ключ до знань

Сила – в знаннях!
Знання –в книгах!
Книги –в бібліотеці!
Без читання –
нема навчання!

  • Стоїть на полиці книга… Паперова і нерухома. Вона не може нікого погукати чи вийти назустріч. Вона тільки чекає свого читача.
  • Читач може все. Взяти, розкрити, поставити назад на полицю. Іноді він дуже швидко ставить книгу на місце чи проходить повз неї, не дивлячись, а книга, мабуть, кричить…
  • А читач шукає та шукає свою книгу. Він шукає таку книгу, яка допоможе йому пізнати самого себе, зв’язати з оточуючим світом, роздивитися, що діється в світі…
  • І якщо хто-небудь, хоч трішечки може допомогти розібратися в заплутаних людськиї стосунках так це книга.

Шкільний бібліотекар завжди серед дітей. Вони діляться з ним всім, навіть самим потайним. Ця довіра, взаєморозуміння, співпраця допомагає і бібліотекарю, і дітям. З ним цікаво і легко спілкуватись, бо він завжди зустріне своїх читачів привітно, з посмішкою, уважно вислухає прохання, дасть пораду.