Навчально-виховний комплекс

"ГАРМОНІЯ"

НВК "Гармонія"
Перший дзвінок у НВК Гармонія
Перший дзвінок
Свято Першого дзвоника
Свято у початковій школі
Наші золоті медалісти
На врученні золотих медалей
Прощавай, початкова школа
Концерт Прощай, початкова школа
Вироби до Різдва Христового
Виставка учнівських робіт Воскресни, писанко!
Підготовка до свята Великодня
Підготовка до свята Великодня
Учнівські вироби
Гурток Велоспорт
Гурток Футбол
Гурток Футбол
Гурток Футбол
Веселі старти
Нагородження у змаганнях Веселі старти
Спартакіада
Зустріч з спортсменами міста
Зустріч мушкетерів з вихованцями дошкільного відділення
Тренери та учні-фехтувальники
Тренування учнів з фехтування
Фехтування
Фехтування
Дошкільне відділення
Молодша група Веселка
Молодша група дошкільного відділення
Бібліотека закладу
Педагогічний колектив НВК
Колектив закладу
Нарада
Музей Івана Долгоша
Обід
Обід
Заняття з МСП
Змагання ЮІР
Уроки англійської мови в початковій школі
Екскурсія по Закарпаттю
Поїздка по Закарпаттю
Екскурсія у Львів
День Перемоги
Конкурс Європа
Співпраця з Червоним хрестом

Ужгородської міської ради

Закарпатської області





МЕТОДОБ´ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ

Проблемне питання, над яким працюють учителі гуманітарного циклу:

“Науково-методичне забезпечення формування компетентної особистості шляхом особистісно-орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу в сучасних умовах”

Наше завдання:

  • зрозуміти кожну особистість та виявити до неї повагу. Наша робота спрямована на те, щоб кожен учень міг:
  • оволодіти необхідними навичками з обов'язкових предметів;
  • поповнити знання у сферах, які цікаві йому і розкривають нові горизонти пізнання;
  • розвинути свою самосвідомість як самостійної особистості та як члена колективу.

Балега Ганна Михайлівна

Освіта: вища

Спеціальність: вчитель української мови та літератури

Кваліфікаційна категорія: вища

Звання: "старший вчитель"

Життєве кредо: Хочеш змінити світ – почни із себе

Педагогічне кредо: Працювати так, щоб навчання приносило учням радість, успіх та задоволення

Проблемне питання: Запровадження диференційованого оцінювання знань через тести, індивідуальні завдання та інтегровані форми і методи з метою активізації навчальних здібностей та реалізації особистісно-орієнтованого підходу до учня

Чейпеш Анна Павлівна

Освіта:

вища

Спеціальність:

вчитель української мови та літератури

Кваліфікаційна категорія:

вища

Звання:

”учитель-методист”

Життєве кредо:

Роби добро для ближнього

Педагогічне кредо:

Кожен учень – грамотна, мовленнєво компетентна особистість

Проблемне питання:

Запровадження креативних форм і методів навчання з метою активізації навчальних здібностей та реалізації особистісно-зорієнтованого підходу до учня

Шкруба Вікторія Іванівна

Освіта:

вища

Спеціальність:

вчитель української мови та літератури

Кваліфікаційна категорія:

спеціаліст

Звання:-

Життєве кредо:

Треба любити те, що робиш і йти вперед крок за кроком

Педагогічне кредо:

Складне зробити простим,

Просте зробити звичним,

Звичне зробити приємним.

Проблемне питання:

Формування національної свідомості в учнів на уроках українськоїмови і літератури

Шеньо Світлана Василівна

Освіта:

вища

Спеціальність:

вчитель української мови та літератури

Кваліфікаційна категорія:

вища

Моє педагогічне кредо:

Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання

Проблемне питання:

Застосування креативних технологій на уроках художньо – естетичного циклу з метою реалізації особистісно-орієнтованого підходу до учня

Фабіян Ганна Тарентіївна

Освіта:

вища

Спеціальність:

вчитель зарубіжної літератури

Кваліфікаційна категорія:

вища

Звання:

"старший вчитель"

Педагогічне кредо:

Школа, мій другий дім

Проблемне питання:

Впровадження креативних методик навчання і виховання в особистісно –

орієнтованому підході до учня на уроках розвитку зв’язного мовлення із зарубіжної літератури

Феделеш Оксана Михайлівна

Освіта:

вища

Спеціальність:

вчитель англійської мови

Кваліфікаційна категорія:

ІІ кв. кат.

Педагогічне кредо:

Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи й до учнів, він досконалий учитель

Проблемне питання:

Розвиток мовленнєвої діяльності у взаємозв’язку говоріння, слухання і письма через використання інтерактивних та креативних методів і форм навчання