Навчально-виховний комплекс

"ГАРМОНІЯ"

НВК "Гармонія"
Перший дзвінок у НВК Гармонія
Перший дзвінок
Свято Першого дзвоника
Свято у початковій школі
Наші золоті медалісти
На врученні золотих медалей
Прощавай, початкова школа
Концерт Прощай, початкова школа
Вироби до Різдва Христового
Виставка учнівських робіт Воскресни, писанко!
Підготовка до свята Великодня
Підготовка до свята Великодня
Учнівські вироби
Гурток Велоспорт
Гурток Футбол
Гурток Футбол
Гурток Футбол
Веселі старти
Нагородження у змаганнях Веселі старти
Спартакіада
Зустріч з спортсменами міста
Зустріч мушкетерів з вихованцями дошкільного відділення
Тренери та учні-фехтувальники
Тренування учнів з фехтування
Фехтування
Фехтування
Дошкільне відділення
Молодша група Веселка
Молодша група дошкільного відділення
Бібліотека закладу
Педагогічний колектив НВК
Колектив закладу
Нарада
Музей Івана Долгоша
Обід
Обід
Заняття з МСП
Змагання ЮІР
Уроки англійської мови в початковій школі
Екскурсія по Закарпаттю
Поїздка по Закарпаттю
Екскурсія у Львів
День Перемоги
Конкурс Європа
Співпраця з Червоним хрестом

Ужгородської міської ради

Закарпатської області





Фешко Іванна Іванівна
практичний психолог

Сила вчителя – у його одвічному

бажанні самовдосконалюватися,

вчитися самому, змінюватися,

бути в безперервному пошуку, а

сила психолога – у його одвічному

бажанні допомогти …

Проблемне питання

Розвиток творчих здібностей за допомогою арт-терапевтичних методик

Моє життєве кредо

Життя – це дар, а дар потрібно розвивати, цінити, берегти!

Моє кредо психолога

У кожній дитині бачити неповторну творчу особистість


Робота психолога спланована за наступними напрямками

  1. Психодіагностична робота (індивідуальна і групова).
  2. Консультаційна робота (учні, батьки, педпрацівники).
  3. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота з учнями (групова та індивідуальна).
  4. Психологічна просвіта учнів, батьків, педпрацівників.
  5. Організаційно-методична робота: самоосвіта та підвищення професійної компетентності, робота з документацією.
  6. Зв’язки з громадськістю.

ГРАФІК РОБОТИ

ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

НВК «Гармонія» Фешко Іванни Іванівни

на 2016 – 2017 н. р.

Дні

Години роботи

Понеділок

8.00– 13.00

Вівторок

8.00 – 13.00

Середа

Методичний день

Четвер

8.00 – 13.00

П’ятниця

8.00 – 13.00

У ЗВ’ЯЗКУ З СИТУАЦІЄЮ В УКРАЇНІ, ЛЮДИ, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ, МАЮТЬ ЗМОГУ ЗВЕРТАТИСЯ В НВК «ГАРМОНІЯ»,ДЕ ОТРИМАЮТЬ ФАХОВУ КОНСУЛЬТАЦІЮ ПСИХОЛОГА

Завдання над якими працюю

  1. Організація адаптаційного періоду в молодшій групі (дошкільники),1-х, 5-х класах.
  2. Готовність до школи різновікова група (дошкільники).
  3. Розвиток творчих здібностей учнів, емоційної сфери 1-4 класи.
  4. Профілактика негативних явищ та пропаганда здорового способу життя.
  5. Організація профорієнтаційної роботи у 9-11 класах
  6. Організація необхідної роботи з учнями «групи ризику» та дітьми «девіантної поведінки».
  7. Підвищення рівня психологічних знань у педпрацівників та батьків.
  8. Профілактика жорстокого поводження з дітьми з боку батьків.
  9. Психологічне забезпечення методичної роботи школи.
  10. Робота з обдарованими дітьми.

Особливості роботи з обдарованими учнями
  • Завдання школи - підтримувати учня і розвинути його здібності, підготувати ґрунт для того, щоб ці здібності було реалізовано. Виявлення обдарованих дітей повинно починатися вже в початковій школі на основі спостереження, вивчення психологічних особливостей, мовлення, пам'яті, логічного мислення.

Якими є обдаровані діти?
  • Мають вищі порівняно з більшістю учнів інтелектуальні здібності, потяг до навчання, творчі можливості;
  • Мають активну пізнавальну потребу, що домінує;
  • Відчувають радість від здобуття знань, розумової праці.

Які категорії обдарованих дітей можна визначити умовно?
  • Діти з надзвичайно високим загальним рівнем розумового розвитку (такі діти найчастіше зустрічаються в дошкільному й молодшому шкільному віці);
  • Діти з ознаками спеціальної розумової обдарованості - у певній галузі науки (підлітковий вік);
  • Учні, які не досягають через якість причини успіхів у навчанні, але мають яскраву пізнавальну активність, оригінальність психічного складу, неабиякі розумові резерви (частіше зустрічаються в старшому шкільному віці).
  • У навчальній діяльності робота з обдарованими дітьми ґрунтується на диференційованому підході, що сприяє розширенню й поглибленню освітнього простору предмета.

Робота з вихованцями НВК «Гармонія»

Корекційно-розвивальне заняття з вихованцями молодшої групи

Розвиток мовлення та дрібної моторики кисті

Корекційно-розвивальна та відновлювальна робота з вихованцями різновікової групи

Розвиток мовлення, дрібної моторики кисті, корекція страхів та агресивної поведінки

Рекомендації батькам майбутніх першокласників

Підготовка до нового навчального року та як допомогти дитині не боятися школи, а з нетерпінням чекати першого навчального дня. Ці питання найбільше цікавить батьків першокласників. Що ж потрібно робити для того, щоб прищепити позитивний інтерес до школи і на чому акцентувати увагу?

9 кроків готовності дитини до школи

1. Знайомимося з територією. Пройдіться з малюком, подивіться на будівлю, на спортивний майданчик. Періодично ходіть тією дорогою, якою потрібно буде дитині ходити кожен день в школу.
2. Знайомимося з класом. Швидше за все у вас буде можливість перед початком навчального року відвідати школу і клас, в якому буде навчатися ваш першокласник. Так само можете допомогти класному керівнику приготувати,облаштувати клас до першого вересня.
3. Позитивні історії - позитивний настрій. Читайте з малюком казки про школу, про те, як дітки там навчаються. Зараз дуже популярні казки про лісові школи. Дуже позитивні і навчальні оповідання.
4. У школі багато цікавого. Розкажіть дитині, що в школі набагато більше цікавих занять, ніж просто уроки. Є заняття музикою, де можна співати, малювання, художня праця, спортивні заняття, а також захоплюючі поїздки і походи всім класом.
5. Шкільні обіди. За тиждень до початку занять обговоріть зі своєю дитиною, що б вона хотіла їсти на обід. Звичайно, у кожній школі є безкоштовні обіди для учнів молодшої школи, але, з певних причин, багато батьків від них відмовляються. Запитайте малюка, що йому покласти з собою - бутерброд, круасан, сендвіч або щось інше. Не забудьте про ласощі на десерт
6. Знайомимося з однокласниками. Добре, якщо разом з вашою дитиною в одному класі будуть вчитися і інші дітки, яких вона знає. Але якщо таких немає, то варто з ними познайомиться або на підготовчих заняттях, або за кілька тижнів до занять, коли вчитель буде збирати батьків з дітками для знайомства.
7. Розкажіть про свої шкільні роки. Впевнена, у кожного з нас є кумедні і цікаві історії зі свого шкільного життя, про які можна згадувати дуже довго. Так чому б не поділитися ними зі своєю дитиною? Адже школа - це не страшно, це весело і захоплююче.
8. Шкільна форма. Дозвольте своїй дитині самій вибрати шкільну форму, в якій їй захочеться ходити. Звісно, враховуючи шкільні вимоги.
9. Збираємо портфель. Обов'язково разом з дитиною вибирайте шкільне приладдя, адже саме їй ними користуватися. А потрібно купувати дуже багато: портфель, пенал, зошити, олівці та багато іншого шкільного приладдя, без яких неможливо навчання в школі.

Робота з учнями молодших класів НВК «Гармонія»

Робота з учнями середніх класів НВК «Гармонія»

Робота з учнями середніх класів НВК «Гармонія»

Робота з учням старших класів НВК «Гармонія»

Робота з учням старших класів НВК «Гармонія»

пам‘ятка старшокласникам
Основні
правила вибору професії

  1. Дізнайся як можна більше про різні професії (інформація від вчителів, психолога, батьків, знайомих з літератури, Інтернету і т.п.), щоб було із чого вибирати.
  2. Склади для себе оглядову схему для орієнтації в світі професій. Не забудь включити в неї інформацію про основні вимоги, які ставить професія до особистих якостей людей.
  3. Збери інформацію про те, які професії користуються попитом сьогодні на ринку праці, і які будуть потрібні через 3-5 років.
  4. Розглянь можливості і обмеження, які обумовлені особливостями твоєї сім'ї, а також можливості і обмеження, обумовлені твоїми особистими якостями.
  5. Визнач для себе головні цілі: ким хочеш стати, яку роботу хочеш виконувати, чого досягти в житті?
  6. Оціни свої ресурси: здібності, нахили, здоров'я особливості характеру і темпераменту.
  7. Співстав свої ресурси і вимоги, які пред'являє обрана тобою професія до людини; в ідеалі вони повинні співпадати,
  8. Не забудь проконсультуватись з лікарем, щоб не вибрати професію, яка тобі протипоказана за станом здоров'я.
  9. Вибери навчальний заклад (професійне училище, ліцей, коледж, технікум, ВНЗ, курси і т.п.), де би ти зміг отримати обрану професію.
  10. Підбери запасні варіанти цілей і шляхів їх досягнення на випадок виникнення нездоланних перешкод.
  11. Обдумай свій вибір ще раз, оціни кожний свій крок.
  12. Звернись за консультацією до спеціаліста-профконсультанта, якщо на якомусь етапі вибору професії у тебе виникли труднощі.

Робота з батьками

Психодіагночна робота

Консультаційна робота

Психологічна просвіта

7 правил успішногобатьківства

Більшість батьків замислюються, чи правильно вони себе поводять з дитиною. Звичайно, немає ідеальних батьків. Усі ми маэмо труднощі та іноді не впевнені, чи добре виховуємо своїх дітей. Однією з проблем, що найбільше непокоїть батьків, є питання поведінки: що треба зробити аби діти поводилися добре? Скористайтеся нашими порадами.

1. Подавайте дітям приклад хорошої поведінки. Діти вчаться, наслідуючи поведінку дорослих. Ваша поведінка - приклад для наслідування.

2. Змінюйте ситуацію, а не дитину. Краще тримати цінні, крихкі та небезпечні предмети у недоступних для дітей місцях, аніж потім карати дітей за їхню природну цікавість.

3. Висловлюйте свої бажання позитивно. Кажіть дітям, чого ви від них очікуєте, замість того, чого НЕ бажаєте. Та якщо ви чогось категорично не бажаєте, формулюйте своє небажання чітко. Тому наступне:

4. Висувайте реальні вимоги. Запитуйте себе, чи відповідають ваші вимоги віку дитини, ситуації, у якій вона опинилася. Якщо ви в принципі розумієте, що виконання ваших вимог є гарним, та нереальним варіантом - думайте про компроміс. У чому ви можете поступитися так, щоб можна було б бути впевненим, що дитина виконає те, що ви хочете? Пояснюйте причину, яка впливає на ваше рішення. Прагніть до компромісу у спілкуванні зі старшими дітьми, а з меншими - використовуйте тактику переключення уваги.
5. Обирайте виховання без побиття та крику.На початку це може здаватися результативним, однак незабаром виявиться: щоразу ви змушені бити все з більшою силою, щоб досягти бажаного результату. Крик або постійні докори є також шкідливими та можуть призвести до тривалих проблем емоційного характеру.
Покарання не допомагають дитині виробити навички самоконтролю і поваги до інших. Пам'ятайте: людина може чомусь навчитися тільки коли спокійна, задоволена чи радіє чомусь. Це стосується і дорослих також. Коли дитина дістала ляпас, вона стає надто сердитою, знервованою та збудженою, тому не може достатньо глибоко усвідомити, за що і чому її покарано.

6. Допомагайте дітям вести себе краще, даючи їм вибір .Не сперечайтеся з дітьми про справи, які не мають великого значення. Дозволяйте їм зробити вибір: нехай вони самі вирішують, у що одягатися чи що їсти. Це попередить прояви образи та непокори з боку дитини. Вона не дорікатиме, що ви її постійно пригнічуєте.
7. Прислуховуйтеся до того, що говорить ваша дитина. Цікавтеся тим, що вона робить і відчуває. І головне - пам'ятайте, що любов є найважливішою потребою усіх дітей і однією з основних передумов позитивної поведінки дитини та взаєморозуміння.


Рекомендації

батькам підлітків, схильних до правопорушень

  1. Намагайтеся бути завжди позитивним прикладом до своєї дитини, законослухняним громадянином своєї країни.
  2. З молодшого віку прищеплюйте дітям повагу до закону, прав людини.
  3. Проявляйте витримку, терпіння під час спілкування з дитиною, обговорення його протиправних вчинків (дій).
  4. Шляхом переконання, створення гідних та цікавих життєвих перспектив сприяйте виникненню у підлітків прагнення до законослухняності, вибору гідних друзів, дозвілля.
  5. Відмовтеся від постійних повчань, не закріплюйте у підлітків негативної оцінки своїх вчинків.
  6. Не нав’язливо здійснюйте систематичний контроль за життєдіяльністю підлітка.
  7. В процесі необхідності перевиховання змінюйте обставин в сім'ї, звичні форми поведінки, спілкування, контролю та інше з дитиною та поміж дорослими.
  8. Сприяйте особистісному зростанню дитини.
  9. Висловлюйте йому свою довіру, схвалюйте його досягнення виробляйте вміння не тільки підкорятися, а й командувати.

Робота з педагогічним колективом

Психодіагночна робота

Консультаційна робота

Психологічна просвіта



Робота з педагогічним колективом


Педагогічний стаж і особливості педагогічної діяльності вчителя:

1. 5 років вчителювання – період адаптації до роботи в школі. Молодий спеціаліст знає достатньо, але мало ще вміє на практиці. В нього ще не сформовані професійно значущі якості. Він відкритий до сприйняття нового в собі, схильний до самовдосконалення.

2. 6-10 років педагогічного стажу: відбувається стабілізація професійної діяльності педагога, формується професійна позиція. Зменшується кількість конфліктів, пов’язаних з потребою педагога у самоствердженні серед учнів і колег.

3. Вчителі зі стажем роботи 11-15 років часто переживають т.зв. “педагогічну кризу”, пов’язану з протиріччям між можливостями й бажанням що-небудь змінити (наприклад методи роботи чи стиль спілкування

4. 16-20 років роботи у школі пов’язані зі вступом у кризу “середини життя”. Це – етап попередніх підсумків у житті. Тому в даний період може виникнути невідповідність між “Я-реальним” і “Я-ідеальним” (те, яким би я хотів бути). Підбиваються попередні підсумки досягнутого за половину життя.

5. Учителі із стажем роботи 21-25 років можуть досягати найвищих результатів у роботі. Проте вчитель-майстер не завжди готовий до контакту з психологом.

6. Педагоги із стажем більше 25 років можуть проявляти симптоми “синдрому вигоряння”:

часткове або повне несприйняття чогось нового;

порушення партнерських зв’язків з учнями;

психоемоційна напруга тощо.

Вірте в безмежність кожної дитини і
допоможіть їй повірити в свої сили.
Це допоможе дитині долати труднощі!