Навчально-виховний комплекс

"ГАРМОНІЯ"

НВК "Гармонія"
Перший дзвінок у НВК Гармонія
Перший дзвінок
Свято Першого дзвоника
Свято у початковій школі
Наші золоті медалісти
На врученні золотих медалей
Прощавай, початкова школа
Концерт Прощай, початкова школа
Вироби до Різдва Христового
Виставка учнівських робіт Воскресни, писанко!
Підготовка до свята Великодня
Підготовка до свята Великодня
Учнівські вироби
Гурток Велоспорт
Гурток Футбол
Гурток Футбол
Гурток Футбол
Веселі старти
Нагородження у змаганнях Веселі старти
Спартакіада
Зустріч з спортсменами міста
Зустріч мушкетерів з вихованцями дошкільного відділення
Тренери та учні-фехтувальники
Тренування учнів з фехтування
Фехтування
Фехтування
Дошкільне відділення
Молодша група Веселка
Молодша група дошкільного відділення
Бібліотека закладу
Педагогічний колектив НВК
Колектив закладу
Нарада
Музей Івана Долгоша
Обід
Обід
Заняття з МСП
Змагання ЮІР
Уроки англійської мови в початковій школі
Екскурсія по Закарпаттю
Поїздка по Закарпаттю
Екскурсія у Львів
День Перемоги
Конкурс Європа
Співпраця з Червоним хрестом

Ужгородської міської ради

Закарпатської області






Звіт

Про пророблену роботу самоврядування шкільна країна «Разом»

За l семестр 2017-2018 навчального року

навчально-виховного комплексу «Гармонія»

Ужгородської міської ради Закарпатської області

Самоврядування – це метод організації дитячого колективу, який забезпечує створення взаємин відповідальної залежності в колективі та організаторських рис окремої особистості. Саме за таким принципом працювала Учнівська рада шкільної країни «Разом» в І семестрі 2017-2018 н. р.

Робота учнівського самоврядування навчально-виховного комплексу «Гармонія» розпочалася 4 вересня 2017 року. Протягом І семестру робота учнівського самоврядування була ефективною. Комісії працювали на належному рівні та допомагали в організації виховної роботи в школі. Першим завданням шкільного колективу на початку навчального року було організувати та провести перевибори голів комітетів школи. Вибори пройшли за всіма правилами. В кінці вересня було повністю сформовано склад учнівської ради. У раді п’ять комісій. Діяльність учнівського самоврядування здійснюється за чітко складеними планами, засідань учнівської ради та кожної комісії. Засідання проводились 21.09, 05.10, 06.11, 01.12, 08.12, на яких вирішувались питання підготовки до свят, відвідування школи, та безпосередньо питання, пов’язані з роботою комісій.

Лідери учнівського самоврядування протягом семестру організовували ряд загальношкільних форм виховної діяльності, а саме:

- святковий концерт « Серце даруємо вчителю»;

- конкурс на кращу фотографію теми « Екологія та право»;

-трагічна сторінка історії України- голодомор 1932-1933рр.;

-проведення тематичних лінійок;

-підготовка та проведення костюмованої вечірки «Веселий Хелоуін»;

-акція «Стоп насильству» до дня боротьби зі СНІДом;

-виставка керамічних виробів та художньо -портретних робіт учнів початкової ланки;

-виставка новорічних композицій;

- допомога у підготовці та проведенні предметних тижнів математики та права;

-підготовка та проведення свята Андріївських вечорниць та виступ з благодійним концертом в будинку пристарілих людей;

-підготовка та проведення свята Святого Миколая та вітання жителів мікрорайону Доманинці святковими смаколиками;

- підготовка та проведення Новорічного свята та танцювального вечора для старшокласників.

Самоврядування – це реальний безперервний процес залучення учнів до суспільних справ. Учнівське самоврядування робить життя школи змістовним, насиченим, цікавим. Маючи діючу модель учнівського самоврядування, наша школа, не тільки дає знання, а й виховує людину в дусі патріотизму, вчить добру, порядності. Діти вчаться відчувати відповідальність, проявляти ініціативу, допомагати один одному.

Учнівське самоврядування в І семестрі 2017-2018 н.р. спрацювало на достатньо дієвому рівні, хоч були досягнення, та ще є недоліки. Найголовніше завдання на наступний семестр полягає в тому, щоб робота учнівського самоврядування була направлена так, щоб від рівня, коли рішення приймається з ініціативи дорослих разом із дітьми до того рівня коли рішення, що приймаються з ініціативи дітей під керівництвом дорослих.

Коли ініціатива належить дітям, вони беруть активну участь у процесі прийняття рішень, але під керівництвом дорослих. Лише через особисту участь вони можуть розвинути власні здібності і навички, сформувати життєві цілі самоствердитись і самореалізуватись, а допомогти їм – завдання всього педагогічного колективу.

Директор школи М.В.Карпинець

Педагог-організатор Н.П. Попович