Навчально-виховний комплекс

"ГАРМОНІЯ"

НВК "Гармонія"
Перший дзвінок у НВК Гармонія
Перший дзвінок
Свято Першого дзвоника
Свято у початковій школі
Наші золоті медалісти
На врученні золотих медалей
Прощавай, початкова школа
Концерт Прощай, початкова школа
Вироби до Різдва Христового
Виставка учнівських робіт Воскресни, писанко!
Підготовка до свята Великодня
Підготовка до свята Великодня
Учнівські вироби
Гурток Велоспорт
Гурток Футбол
Гурток Футбол
Гурток Футбол
Веселі старти
Нагородження у змаганнях Веселі старти
Спартакіада
Зустріч з спортсменами міста
Зустріч мушкетерів з вихованцями дошкільного відділення
Тренери та учні-фехтувальники
Тренування учнів з фехтування
Фехтування
Фехтування
Дошкільне відділення
Молодша група Веселка
Молодша група дошкільного відділення
Бібліотека закладу
Педагогічний колектив НВК
Колектив закладу
Нарада
Музей Івана Долгоша
Обід
Обід
Заняття з МСП
Змагання ЮІР
Уроки англійської мови в початковій школі
Екскурсія по Закарпаттю
Поїздка по Закарпаттю
Екскурсія у Львів
День Перемоги
Конкурс Європа
Співпраця з Червоним хрестом

Ужгородської міської ради

Закарпатської області





Система виховної роботи закладу

Провідна ідея виховної системи НВК полягає у формуванні особистості:

  • відповідальної;
  • креативної ;
  • яка володіє навичками самопізнання, самокорекції, самовиховання;
  • відкрита до сприйняття інших культур;
  • цінує свободу;
  • поважає людську гідність та індивідуальність;
  • здатної до успішної самореалізації у сучасному житті.

МОДЕЛЬ ВИПУСКНИКА
НВК «Гармонія»

Пріоритети виховання:

  • реалізація особистісно-орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
  • створення умов для творчості, виявлення інтересів, захоплень, розвиток здібностей до креативного мислення;
  • залучення молоді до національної та світової культури;
  • збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;
  • виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
  • забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетенції.

Компоненти виховної моделі НВК:

Координаційно-груповий компонент:

  • вихованці, учні, шкільна країна “Разом”;
  • адміністрація НВК;
  • методичне об’єднання класних керівників;
  • рада профілактики;
  • рада НВК, батьківський комітет;
  • вчителі-предметники.

Ціннісно-орієнтаційний компонент

Напрямки виховання:

художньо-естетичне;
правове;
національно-патріотичне;
моральне;
екологічне;
формування здорового способу життя;
трудове виховання і профорієнтація;
родинно-сімейне.

Функціонально-діяльнісний компонент:

  • форми і методи організації спільної діяльності і спілкування;
  • основні функції виховної системи;
  • педагогічне забезпечення і самоврядування життєдіяльності учнівського колективу.

Комунікативний компонент:

  • відносини в суспільстві дітей і дорослих;
  • внутрішні і зовнішні зв’язки виховної системи.

Діагностично-аналітичний компонент:

  • критерії ефективності виховної роботи;
  • методи та прийоми вивчення результативності виховання;
  • форми і засоби, аналізу, оцінки й інтерпретації отриманих результатів.

Виховання не дає людині нічого такого, чого вона сама не змогла б досягти, але воно досягає усього швидше і легше.

Г. Лессінг